نظارت آتش نشانان تهرانی بر ایمنی زائران اربعین

    کد خبر :395748

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام گروه‌های آتش نشانی به منظور نظارت ایمنی محل‌های استقرار زائران ایرانی اربعین به عراق خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: گروهی 48 نفره از نیروهای آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران به شکل داوطلبانه به کشور عراق و شهرهای نجف و کربلا اعزام شدند تا علاوه بر حضور در این راهپیمایی عظیم، بر ایمنی موکب‌ها و محل‌های اقامت زائران ایرانی نیز نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این افراد تا پایان مراسم اربعین حضور خواهند داشت، افزود: اعزام این آتش نشانان به شکل داوطلبانه بوده است و آنان علاوه بر نظارت بر ایمنی در صورت لزوم می‌توانند نسبت به انجام اقدامات اولیه امدادی نیز فعالیت کنند و زائران نیز می‌توانند خدمات و هشدارهای ایمنی را از آنان دریافت کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه گروه دیگری از سازمان آتش نشانی تهران به کشور عراق اعزام نخواهد شد، گفت: لازم است زائرانی که برای شرکت در مراسم اربعین به کشور عراق سفر کرده‌اند توجه داشته باشند که از قرارگرفتن در کنار سیم های برق بدون پوشش خودداری کنند و زیر خیمه گاه‌های مطمئن قرار بگیرند و تا حد امکان در گروه‌های چند نفره تردد کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید