پرونده آرش کیخسروی به دادگاه انقلاب رفت

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۹
    کد خبر :394841

ابوذر نصراللهی در خصوص آخرین وضعیت پرونده آرش کیخسروی اظهار کرد: قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ایشان صادر شد. همچنین بازداشت موقت فک و تبدیل به وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی شده است.

وکیل مدافع آرش کیخسروی از تعیین وثیقه ۳۰۰ میلیونی برای موکلش خبر داد و گفت: پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و اگر بنا باشد که وثیقه‌ای از ما پذیرفته شود در دادگاه انقلاب پذیرفته خواهد شد.

ابوذر نصراللهی در گفتگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده آرش کیخسروی اظهار کرد: قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ایشان صادر شد. همچنین بازداشت موقت فک و تبدیل به وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی شده است.

وی افزود: پرونده به دادگاه انقلاب ارسال شده و اگر بنا باشد که وثیقه‌ای از ما پذیرفته شود در دادگاه انقلاب پذیرفته خواهد شد.

وکیل مدافع کیخسروی خاطرنشان کرد: هر چند که در حال حاضر قرار صادر شده، اما تا زمانی که پرونده به دادگاه انقلاب نرود و به شعبه ارجاع نشود عملاً تودیع وثیقه امکان پذیر نیست.

وکیل مدافع آرش کیخسروی یکم مهرماه گفته بود: قرار بازداشت موقت ایشان با موافقت معاون دادستان یک ماه دیگر تمدید شده است.

آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی دو وکیل دادگستری، ۲۷ مردادماه در پی حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی بازداشت شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید