مشاور وزیر ارتباطات از حضور زنان کارآفرین در الکامپ خبر داد

    کد خبر :329820

سمینار بین المللی «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توان ‌افزایی زنان» همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران، به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات با هدف ارتقای سطح آگاهی و تبادل تجارت داخلی و بین المللی برگزار می ‌شود. این سمینار به دلیل نبود فضای کافی بصورت مجزا در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار می‌شود .

به گزارش بازتاب– دکتر «سودابه رادفرد» مشاور وزیر ارتباطات در امور زنان تاکید کرد: در حال حاضر مهمانان بین‌المللی ویژه‌ای همچون وزیر زنان اندونزی و وزیر ارتباطات آفریقای جنوبی جهت شرکت در نمایشگاه الکامپ و همایش فناوری اطلاعات در توان‌ افزایی زنان دعوت شده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های همایش وزارت ارتباطات بیان کرد: دو پنل صبح و بعد از ظهر داریم که پنل صبح در سطح High Level برگزار خواهد شد و در آن وزیر ارتباطات کشور و خانم دکتر ابتکار و وزرای خارجی مهمان الکامپ، سخنرانی خواهند داشت در پنل بعد‌از ظهر که فعلا در حال تکمیل برنامه است نیز سخنرانی‌های تعاملی و گفتگومحوری خواهیم داشت که در حال حاضر حضور مهندس صدری مدیرعامل مخابرات و مدیرعامل ایرانیان نت قطعی شده است .

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، تلاش همه جانبه ‌ای در راستای استفاده از ظرفیت‌ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توانمندسازی زنان و دختران داشته است، افق مدنظر در برگزاری این رویداد بین المللی را ایجاد زمینه های برقراری عدالت جنسیتی از طریق ICT و نیز بسترسازی همکاری های مشترک بین المللی در حوزه توانمندسازی زنان در چارچوب قوانین و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید