در مجمع عمومي ساليانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (سهامی عام)

توزیع مبلغ 330ريال سود خالص به ازاي هر سهم براي سهامداران

    کد خبر :304148

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو رأس ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 1397/03/23درمحل مجموعه فرهنگي ورزشي وزارت کار و امور اجتماعي سالن تلاش با حضور حدود 93 درصد سهامداران برگزار شد.
جلسه پس از انتخاب آقاي محمد رضا خورسندي بعنوان رئيس مجمع و ناظرين آقايان مهرداد نعمتی و مرتضی علي اكبري و دبيری جلسه جناب آقاي مهندس محمودنوریان رسميت يافت .
در اين جلسه آقای محمودی نماينده محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و آقای بهرامیان نماينده موسسه حسابرسي رايمند و همكاران حضور داشته و آقاي مهندس محمود نوريان بعنوان مدير عامل شركت گزارشي از عملكرد برنامه هاي اجرايي شامل عمليات استخراج ، توليد و فروش محصولات و پيشرفت فيزيكي طرحهاي در دست اجراء به اطلاع حضار رساند و در طول برگزاري ايشان و مدير امور مالي و اقتصادي به سوالات مطروحه پاسخ دادند.
در ادامه جلسه گزارش بازرس قانوني در خصوص عملكرد هيات مديره ، صورتهاي مالي مشتمل بر ترازنامه ، سود و زيان و يادداشت هاي پيوست آن براي سال مالي منتهي به 1396/12/29 قرائت و مجمع پس از استماع توضيحات هيات مديره و بازرس قانوني به اتفاق آرا ضمن تائيد عملكرد هيات مديره ، صورتهاي مالي و يادداشت هاي پيوست آن براي سال مالي منتهي به 1396/12/29 را تصويب نمود و تصمیمات ذیل اتخاذ و مورد تصويب قرار گرفت .
1-در ارتباط با تقسيم سود سال مالي منتهي به 1396/12/29 مقرر گرديد مبلغ 11،055،000 میلیون ریال (به ازاي هر سهم 330ريال ) بين سهامداران توزيع گردد.
2-معاملات مشمول ماده 129 لايحه اصلاحي قانون تجارت مورد تائيد و تصويب قرار گرفت .
3-حق حضور و پاداش هيات مديره تعيين شد.
4- موسسه حسابرسي رايمند و همكاران به عنوان حسابرس و بازرس اصلي و موسسه حسابرسي دش و همكاران به عنوان بازرس علي البدل براي سال مالي 1397 انتخاب شده اند.
5- روزنامه هاي دنياي اقتصاد جهت درج آگهي هاي شركت تعيين گرديد
6-مجمع مراتب تقدير خود را از زحمات هيات مديره و كليه كاركنان شركت اعلام داشت .

براساس همین گزارش مهندس نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش عملکرد هیات مدیره در سال 1396 دست یابی به اهداف فراتر از برنامه و موفقیت حاصل شده را به جهت تلاش کلیه کارکنان ، رهنمودها و همراهی صاحبان محترم سهام و سیاستهای متخذه توسط هیات مدیره دانست و گزارشی از طرحهای بهره برداری شده و طرحهای آتی شرکت ارائه نمود .
– اهداف مدیریت و راهبردهای مدیریتی برای دستیابی به اهداف :
– اهداف کوتاه مدت پیش بینی و محقق شده برای سال 1396 :
– ادامۀ روند اجرای برنامه های تولید کنسانتره سنگ آهن ، بالاتر از ظرفیت اسمی (مشابه سالهای گذشته) و تولید محصولات سنگ آهن دانه بندی شده، گندله، فولاد (و نورد میلگرد در شرکت فولاد سرمّد ابرکوه) طبق برنامۀ مصوب سال 1396.
– آغاز تولید تجاری 300 هزار تن محصول شمش فولاد در کارخانۀ فولاد چادرملو.
ادامۀ عملیات اجرائی نصب تجهیزات و ماشین آلات پروژه احداث کارخانه احیاء مستقیم با ظرفبت سالیانه 1,550,000 تن آهن اسفنجی، در جوار کارخانۀ فولاد و گندله سازی و حصول به پيشرفت فيزيكي مناسب و شروع راه اندازی آزمایشی در تیر ماه سال 1397.
– تولید 300 هزار تن میلگرد در طرح شرکت صنایع آهن و فولاد سَرمد اَبرکوه.
– نهایی نمودن عملیات طرح تأمین آب از محل اجرای شبکه فاضلاب شهرستان اردکان و انتقال آب به مجتمع گندله سازی اردکان و بهره برداری کامل از طرح فوق در سال 1396.
اهداف بلند مدت :
پیش بینی اجرای طرح های آتی :
در مورد طرح های و برنامه های آتی این شرکت در دورنمای 5 سال آینده، 3 طرح مهم در دست مطالعه و برنامه ریزی می باشد :
– طرح احداث 2 واحد نورد به ظرفیت سالیانه 2/1 میلیون تن میلگرد، در جوار کارخانۀ فولاد سازی واقع در مجتمع صنعتی چادرملو و با سرمایه گذاری 3,000 میلیارد ریال (استفاده از فاینانس خارجی).
– احداث کارخانۀ گندله سازی جدید با ظرفیت تولیدسالیانه 4 میلیون تن در مجتمع صنعتی چادرملو و با سرمایه گذاری 9,000 میلیارد ریال(استفاده از فاینانس خارجی).
– برنامه جهت دستیابی به معادن جدید جهت بهره برداری

فعالیتهای اصلی شرکت در 1396/12/29 و مقایسۀ آن نسبت به برنامۀ سال 1396 و سال مالی قبل به شرح جدول زیر می باشد.

با توجه به اطلاعات جدول بالا شرکت توانسته است 108% برنامۀ سال 1396 را پوشش دهد.
بر همین اساس عملکرد فعالیت های اصلی شرکت در سال مالی منتهی به 1396/12/29 نسبت به سال مالی قبل از افزایشی به میزان 123% برخوردار می باشد.

اهداف شرکت در نحوۀ ترکیب سرمایه گذاریها :

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید