در تور دبی از قیمت غذاها چه انتظاری دارید؟

    کد خبر :295246

در صنعت مواد غذایی جهان شهر دبی به سبب کافه­ ها و رستوران­های لوکس و همچنین سرآشپزهای بسیار حرفه­ ای مشهور شده است. با این حال همیشه قیمت غذا در این امیر نشین کشور امارات متحده عربی بالا نبوده است و همه افراد از تمام طبقه­ های مختلف می­ توانند از گزینه­ های مناسبی برای تهیه غذا بهره ­مند شوند.

به نوشته بازتاب در اینجا ما قصد داریم تا در مورد قیمت غذا در این شهر راهنمایی­ ها را ارائه بدهیم تا شما بتوانید در تور دبی خود با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت­ غذای مورد نظر خود را تهیه کنید.

1. غذاهای ارزان قیمت

محبوبیت غذاهای فست فود در میان مردم دلایل خاص خود را دارد؛ فست فود­ها خوشمزه هستند، ارزان می­باشند و در حداقل زمان آماده می­شوند. هنگامی که به تور لحظه آخری دبی می­ روید استفاده از فست فودهای محلی یک گزینه مناسب است. جاهایی نظیر کافه تریای انتار (Antar Cafeteria) و بخورید و بنوشید (Eat and Drink) در میان ساکنان این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و غذاهایی بسیار ارزان قیمت، خوشمزه و متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهند. در کافه تریای انتار برای سفارش یک همبرگر تنها باید 19 هزار تومان بپردازید. به هر حال باید گفت که رفتن به این کافه تریا و امتحان کردن تعدادی از فست­های ارایه شده در آنجا ارزش صرف زمان و یک هزینه اندک را دارد. در این جاذبه گردشگری برای یک ساندویچ مرغ تند شما باید 9 هزار تومان بپردازید و قیمت نوشابه­های مختلفی که همراه با غذا سرو می­شود نیز فقط 4 هزار تومان است. هر دو فست فود انتار کافه تریا و بخورید و بیاشامید گزینه ­های بسیار مناسبی را برای کسانی که با خودرو برای سفارش غذا می­ آیند ارائه می­دهند. اگر شما در بخشی از تور دبی خود با خودروی خویش به مقابل یکی از این فست فودها بروید شاهد خدمه­ای خواهید بود که به برای دریافت سفارش به نزد شما می­آیند و خیلی سریع غذای مورد نظر شما را به نزد شما می­ آورند بدون اینکه نیاز باشد از خودرو پیاده شوید. اگر هم دوست داشته باشید می­توانید خودروی خود در پارکینگ این فست­ فودها پارک کنید و غذای مورد نظر خویش را در درون ساختمان این فست فودها میل کنید.

(2) انتخاب­های منطقی

کسانی که تور دبی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده­اند برای صرف غذا در این شهر با انتخاب­های بسیار متنوعی روبرو هستند و می­توانند بر اساس بودجه اقتصادی خود و ذائقه غذایی خویش غذای مورد نظر خود را تهیه کنند. رستوران­های بسیار مشهوری نظیر ریم الباوادی (Reem Al Bawadi) و شکسپیر اند کو (Shakespeare and Co) از مکان­های بسیار محبوبی هستند که گردشگران در تور دبی خود برای صرف غذا به آنجا می­روند. در رستوران ریم ال باوادی غذاهای سنتی خاورمیانه در میان بهترین انتخاب­های بازدیدکنندگان قرار می­گیرد. این رستوران در سراسر شهر دبی شعبه­های مختلفی را تاسیس کرده است که در محلاتی نظیر جمیرا، دبی مارینا یا مرکز شهر دبی می­ توانید به آنها دسترسی داشته باشید. در اینجا شما می­توانید خوراک­های سنتی امارات را که عموما همراه با سیب­ زمینی های تند سرو می­شوند را در محدوده قیمتی 35 هزار تومان میل کنید. به نظر ما بهترین راه برای سفارش غذا در این رستوران آن است که سعی کنید از غذاهای متفاوت و صد البته محلی اینجا دست به انتخاب بزنید تا طعم و عطر تور دبی شما ویژگی محلی بگیرد.

در مقابل رستوران شکسپیر اند کو یک فضا و طراحی بسیار متفاوت را در پیش گردشگرانی که به تور دبی آمده ­اند قرار داده است که البته در مقایسه با سایر رستوران­ های لوکس شهر دبی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در اینجا شما می­توانید تقریبا هر غذایی را که مربوط به فرهنگ انگلیسی می­باشد سفارش دهید. یک صبحانه انگلیسی در این رستوران معادل حدود 70 هزار تومان برای مشتریان هزینه در برخواهد داشت و  برای صرف غذا به عنوان نهار شما حدودا باید 45 هزار تومان بپردازید. این رستوران که به سبب محبوبیت بسیار زیادی که در میان مردم حاشینه جنوبی خلیج فارس دارد توانسته است تا کنون در شهر دبی و بسیاری از شهرهای جنوبی خلیج فارس 37 شعبه را دایر کند و خود را به عنوان یک جاذبه گردشگری مربوط به غذا به ساکنان و گردشگران دبی معرفی نماید.

3. غذاهای مجلل در شهر دبی

هنگامی که نوبت به رستوران­های لوکس و مجلل می­رسد شهر دبی همیشه در میان برترین­ ها قرار می­گیرد. شهر دبی امروزه میزبان تعداد زیادی از مجلل­ترین رستوران­ها وکافه­ های جهان است و همین مساله باعث شده است که در زمینه فرهنگ غذایی تعدادی از محبوب­­ترین جاذبه­ های گردشگری را داشته باشد. یکی از بهترین مثال­ ها در این زمینه رستوران باگاتیل است. این رستوران لوکس فرانسوی در مرکز شهر دبی قرار دارد و غذاهای بسیار گران قیمتی نظیر خاویار ایران را که قیمت آن به 750 هزار تومان می­رسد برای بازدیدکنندگان سرو می­کند. به صورت میانگین هزینه صرف یک وعده غذایی اصلی در این رستوران بین 600 تا 900 هزار تومان هزینه در بر دارد.

یکی دیگر از رستوران­ های لوکس و در عین حال محبوب شهر دبی العوان نام دارد. این رستوران سنتی و عربی در هتل بسیار معرب برج العرب قرار دارد. برای حضور در بوفه این رستوران مجلل هر فرد باید 600 هزار تومان و برای صرف غذا باید 800 هزار تومان بپردازید. بسیاری از گردشگرانی که قصد دارند از هتل دبی بازدید کنند معمولا سعی می­کنند برای آنکه از این جاذبه گردشگری و زیبایی ­های آن لذت ببرند شام خود را در این رستوران بسیار مجلل عربی صرف کنند. به هر حال رستوران العوان امروزه در ردیف محبوب ترین جاذبه­های گردشگری سنتی شهر دبی قرار دارد و هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سوی خود جلب می­کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید