شهردار منطقه ۴ تهران خبرداد

آغاز به کار ۸۰ ایستگاه فعالیت بدنی در بوستان‌های شمال شرق تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۹
    کد خبر :268543

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: با نواختن زنگ تحرک در بوستان پلیس، ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه ۴ در ۸۰ بوستان آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سید علیرضا حسینی با بیان اینکه ایجاد شادی و شور و نشاط در میان شهروندان از اولویت‌های مهم سال جاری است،گفت: به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد بین خانواده‌ها و افزایش سلامت جسمی و روانی شهروندان، در سال جاری با اجرای برنامه‌های سلامت محور بوستان‌های منطقه ۴ میزبان عموم شهروندان خواهند بود.

وی افزود: با به صدا درآمدن زنگ تحرک ایستگاه‌های فعالیت بدنی در بوستان پلیس منطقه ۴ ، به‌طوررسمی فعالیت‌های ورزشی در بوستان‌های منتخب آغاز به کار می‌کنند.

حسینی با تاکید بر نقش ورزش همگانی در افزایش مشارکت شهروندان اظهارکرد: ایستگاه‌های فعالیت بدنی با هدف افزایش سطح مشارکت، نشاط و شادابی شهروندان و با ایجاد فضای ایمن و مناسب برای ورزش و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای روحیه و سطح سلامت میزبان شهروندان منطقه خواهند بود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت : ایستگاه‌های فعالیت بدنی در ۸۰ بوستان‌ و مجموعه‌های ورزشی سطح منطقه بین ساعت ۷ تا ۹صبح هر روز باحضور مربیان مجرب خانم و آقا به صورت رایگان میزبان شهروندان هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، گفتنی است این مراسم با حضور شهردار منطقه۴، مدیران ورزشی شهرداری تهران، نمایندگان فدراسیون ورزشی و جمعی از ورزشکاران شمال شرق تهران پنج شنبه (۶ اردیبهشت) دربوستان پلیس برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید