مسی: خوشحالم که صدمین گلم در لیگ قهرمانان را زدم/خوشحالم که مقابل تیم قدرتمندی پیروزی شدیم و صعود کردیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
    کد خبر :244639

ستاره آرژانتینی بارسا پس از برد چلسی گفت:خوشحالم که در این بازی موفق شدم صدومین گلم در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برسانم ولی مهمتر از آن راه یابی تیم به مرحله یک چهارم نهایی پس یک بازی سخت مقابل تیمی قدرتمند و بازیکنان خوب بود.

شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه بارسلونا در در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف چلسی رفت. دیدار رفت با نتیجه تساوی یک بر یک در استمفوردبریج خاتمه یافته بود. دیدار برگشت با نتیجه 3 بر صفر به سود کاتالان‌ها خاتمه یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا با نتیجه 4 بر یک راهی یک چهارم نهایی شود. برای بارسا مسی 3 و 63 و دمبله 20 گلزنی کردند.

مسی پس از درخشش در این دیدار و به ثمر رساندن صدمین گلش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: خوشحالم که در این بازی موفق شدم صدومین گلم در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برسانم ولی مهمتر از آن راه یابی تیم به مرحله یک چهارم نهایی پس یک بازی سخت مقابل تیمی قدرتمند و بازیکنان خوب بود.

وی افزود: موفق شدیم خیلی زود در این بازی به گل برسیم و این امر خیلی مهمی است. از عملکردمان در این بازی راضی هستم. چلسی موفق نشد به بازی برگردد چون ما با قدرت و تمرکز ۹۰ دقیقه کامل بازی کردیم.

به گزارش فارس، ستاره آرژانتینی درباره تمجید کونته از او در پایان گفت: من حرف های کونته را درباره هودم نشنیدم اما از او تشکر می‌کنم و من خوشحالم که شب خوبی را سپری کردیم و به به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید