مک‌مینی هنوز تولید می‌شود!

    کد خبر :128483

تیم کوک اعلام کرد که بر خلاف تصور مردم، خط تولید محصول مک مینی متوقف نشده است.

با اینکه از آخرین به‌روزرسانی نسخه مک مینی حدود سه سال می گذرد، با این حال تیم کوک – مدیر عامل شرکت اپل – در پاسخ به طرفداران این محصول، اعلام کرده است که عدم انتشار نسخه به‌روزرسانی شده این محصول توسط اپل، به معنای توقف خط تولید مک مینی نیست و نخواهد بود.

تیم کوک درد ادامه افزوده است که در آینده‌ای نزدیک قرار است مک مینی یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری شود.
در سال‌های گذشته شرکت اپل بیشتر در بخش گوشی‌های هوشمند تمرکز داشته است و در فاصله های زمانی بسیار کمی به به‌روزرسانی سخت افزاری محصولات آیفون، آی پد و انواع مک بوک اقدام می‌کرده است. اما اپل در به‌روزرسانی مداوم رایانه‌های رومیزی همانند مک مینی با سرعت بسیار کمتری عمل کرده است. به همین علت برای بسیاری از کاربران و طرفداران محصولات اپل این سوال پیش آمده است که آیا خط تولید مک مینی متوقف شده است؟

آخرین باری که سخت‌افزار مک مینی به‌روزرسانی شد به سال ۲۰۱۴ میلادی (سه سال پیش) باز می‌گردد بنابراین بی دلیل نیست که بسیاری از کاربران تصور کنند اپل می خواهد با به‌روزرسانی نکردن این محصول، آن را به مرور از خطوط تولیدی خود حذف کند.

البته باید گفت که مک مینی از نظر سخت‌افزاری یک دستگاه قدیمی به شمار می رود؛ اما طبق اعلام شرکت اپل، هنوز به پایان عمر خود نرسیده است. تیم کوک در پاسخ به طرفداران خود این چنین گفته است:”هرچند الان موقع آن نرسیده است که جزئیاتی در این خصوص اعلام کنم، اما به طور قطع قصد داریم عرضه‌ مک مینی را به‌عنوان بخش مهمی از خط تولید محصولات خود ادامه دهیم”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید