با این گجت می‌توانید گیتار بزنید

    کد خبر :995300
گیتار

به جرات می‌توان گفت که انسان با موسیقی آرامش پیدا کرده و از آن لذت می‌برد. در این بین علاقمند است تا آموزش ابزارآلات موسیقی را فراگیرد، یکی از این ابزارها گیتار است که علاقمندان بسیاری دارد.

بازتاب-گیتار سازی با صدا گوش نواز بوده که بسیاری از آهنگسازان به استفاده آن می‌پردازند. در این بین شاید بخواهید شما هم گیتار را بیاموزید، سازی که بیشتر افراد به سادگی آن را تهیه کرده و در خانه استفاده می‌کنند.

استفاده از گیتار نیاز به آموزش داشته و بسیاری به تنهایی نمی‌توانند آن را فراگیرند. قطعا یادگیری نواختن گیتار سخت است و اگرچه هیچ جایگزینی برای تمرین وجود ندارد، تکنولوژی می‌تواند کمک کند.

 mu6label جدیدترین گجت موجود بوده که با هوش مصنوعی به لبه بالایی گیتار متصل شده و همچنین معلم رباتی، آموزش گیتار به مخاطب خود می‌آموزد. mu6 برای رسیدگی به برخی از مشکلاتی که اغلب توسط افرادی که نواختن گیتار را یاد می‌گیرند با آن مواجه هستند، توسعه داده شد. این گجت موجب خواهد شد تا دیگر نیازی نباشد تا شهریه کلاس گیتار بپردازید و خود در خانه آن می‌آموزید.

متاسفانه کلاس گیتار برخی معایب داشته اما با گجت  mu6label این مسئله به حداقل می‌رسد. سازنده این گجت در Kickstarter یک سازمان جمع‌آوری بودجه مردمی برای استارت‌آپ‌ها درخواست مالی داشته و در صورت کسب بودجه موردنظر، تولید آن را آغاز می‌کند. این دستگاه دارای یک محفظه سیلیکونی انعطاف‌پذیر با ژل سیلیکونی در قسمت پایینی است که می‌تواند روی قسمت فوقانی گیتار بچسبد.

گیتار

این گجت دارای حسگرهای صدایی بوده که حین تمرین متوجه عملکرد افراد شده و دو نمایشگر 280 پیکسلی هم روی آن قرار گرفته تا دقیقا نحوه گیتار زدن را آموزش دهد. mu6label به عنوان یک ابزار یادگیری مستقل از دستگاه کار می‌کند، اما دارای بلوتوث 5.0 و Wi-Fi است و با گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید، مانند Roadie Coach، سازگار است.

مطمئناً به نظر می‌رسد یک بسته آموزشی جامع به همراه گجت ارائه شود تا افراد آن را به کار گیرند. تعهدات Kickstarter در حال حاضر از 119 پوند (149 دلار) شروع می‌شود که شامل ارسال رایگان برای حامیان بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده می‌شود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قطعا شاهد فروش چنین محصول کاربردی در بازار خواهیم بود. بسیاری علاقه دارند تا گیتار بیاموزند و سخت بودن یادگیری آن موجب انصراف از این موضوع می‌شود.

به هر حال باید بیان داشت که چنین گجت‌هایی کارآمد هستند و یادگیری گیتار را به شدت آسان خواهند کرد. به هر حال تهیه چنین ابزاری ساده نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید