این گوشی چینی کپی آیفون اپل است

    کد خبر :987220
گوشی چینی

شرکت جیوونی یکی از برندهای چینی بوده که در چند سال گذشته با ساخت گوشی‌های کپی برگرفته از پرچمداران محبوب، توانسته برند خود را مطرح سازد.

بازتاب-در این بین به تازگی کمپانی چینی گوشی F1 Plus خود را معرفی کرده که در طراحی شبیه به آیفون 14 پرو اپل است. البته در بخش مشخصات حرفی برای گفتن ندارد و قیمت آن حتی از ردمی نوت 12 شیائومی هم کمتر است.

این تلفن هوشمند کپی، به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ مجهز شده که نرخ نوسازی 60 هرتز ارائه می‌دهد. گذشته از آن چیپسست ضعیف Unisoc T610 را در خود دارد. از سوی دیگر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

گوشی چینی

در سایر مشخصات باید به باتری 4000 میلی آمپرساعتی با شارژ 10 واتی، دوربین عقب تک لنز 13 مگاپیکسلی با دو لنز نمایشی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 12، حسگر اثرانگشت جانبی و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

جیوونی F1 Plus در نسخه پایه 160 دلار قیمت داشته و در نسخه بالا 175 دلاریست. همچنین باید به گزینه رنگی مشکی و آبی اشاره کرد و هم اکنون نیز برای خرید دردسترس قرار گرفت. بنابراین گوشی موردنظر یک گزینه مناسب برای افرادی بوده که توانایی تهیه آیفون 14 پرو نداشته اما می‌خواهند مدلی شبیه داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید