چت بات ChatGPT موفق شد جان سگی را نجات دهد

    کد خبر :985121

این روزها چت بات ChatGPT بر سر زبا‌ن‌ها افتاده و توانسته مورد توجه قرار گیرد. کاربران آن هر روز افزایش یافته و در این بین با راهنمایی‌هایی که دارد قطعا کمک حال است.

بازتاب-ChatGPT همچنان ما را با هوش مصنوعی خود شگفت زده می‌کند زیرا افراد هر روز موارد استفاده متفاوتی را پیدا می‌کنند. ممکن است قبلاً از ربات چت برای نوشتن مقاله، انجام تکالیف یا حتی توصیه‌های مربوط به رابطه استفاده کرده باشید. با این حال، در یک چرخش شگفت‌انگیز، جدیدترین نسخه ChatGPT موسوم به GPT-4 AI توانست با ارائه تشخیص صحیح برای وضعیت پزشکی سگ، در حالی که حتی دامپزشکان هم نمی‌توانستند، جان یک سگ را نجات دهد.

یکی از کاربران توییتر کوپر (@peakcooper) ادعا کرد که ChatGPT با تشخیص یک بیماری خونی که حتی دامپزشکان هم نتوانستند آن را تشخیص دهند، جان سگش را نجات داده است. کاربر گفت که Border Collie Sassy او از یک بیماری انتقالی که بوسیله کنه منتقل شد، رنج می‌برد و برای همین تحت درمان است. به نظر می‌رسید که وضعیت او نسبتاً بهبود یافته، اما علائم پس از مدتی با وجود مصرف درمان تجویز شده بدتر شد.

چت بات ChatGPT

کوپر متوجه شد که لثه‌های سگ آن رنگ پریده شده و وقتی او را به دامپزشکی منتقل کرد، کم خونی او بدتر از قبل شده بود. با این حال، نتایج برای عفونت‌های همزمان مرتبط با یک بیماری انتقالی از کنه منفی بود. وضعیت سلامتی سگ بدتر می‌شد، اما دامپزشک نمی‌توانست متوجه شود مشکل از کجاست.

به صاحب سگ توصیه شد که صبر کند و ببیند که وضعیت حیوان خانگی آن چگونه خواهد شد. با این حال، کوپر تصمیم گرفت امور را به دست خود بگیرد و از چت ربات OpenAI کمک بگیرد. او تشخیص پزشکی ساسی را به GPT-4 با جزئیات بسیار توصیف کرد.

چت بات پیشنهاد کرد که نتایج آزمایش خون سگ آن ممکن است به دلیل شرایط بنیادی مختلف، از جمله کم خونی همولیتیک با مسئله ایمنی (IMHA) باشد. کوپر این اطلاعات را به دامپزشک دوم برد و پس از چندین آزمایش، پزشک تأیید کرد که پیشنهاد ChatGPT4 درست است. با درمان مناسب، سگ شروع به بهبودی کرد و اکنون تقریباً به حالت عادی خود بازگشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید