طراح مک لارن صندلی کودک خاصی را ساخت

    کد خبر :981361
صندلی کودک

فرانک استفنسون یکی از طراحان موفق صنعت خودرو که در کارنامه خود مدل‌هایی چون فراری F430، مازراتی MC12، مک لارن P1، مینی کوپر R50 را طراحی کرد، به تازگی تصمیم گرفت صندلی کودک ایجاد کند.

بازتاب-او صندلی خودرو کودک خاص خود را Babyark نامیده که به ادعای او ایمن‌ترین صندلی خودرو کودک جهان است. در ساخت Babyark از مواد اولیه باکیفیتی بهره گرفته شده که شامل متریال فولادی می‌شود و کیفیت قابل توجهی دارد. این موارد موجب شدند تا ایمن‌ترین صندلی کودک به شمار رود. همچنین از پلیمر ضد ضربه D30 برای دوام بیشتر هم بهره گرفته شد.

صندلی کودک

اگر تصادفی رخ دهد، 14 حسگر، از جمله شتاب‌سنج و ژیروسکوپ وجود دارد که به مالک می‌گوید آیا ادامه استفاده از صندلی بی‌خطر است یا خیر. این سیستم همچنین به والدین توصیه می‌کند که آیا صندلی به درستی در خودرو نصب شده یا خیر. یک اپلیکیشن به صاحب خودرو توصیه می‌کند اگر بچه‌ای را در ماشین جا گذاشته‌اند، بردارند.

طبق گفته طراح، این صندلی کودک تحت بیش از 200 تست تصادف و مقاومت قرار گرفته تا نشان دهد می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. در حالی که بیشتر صندلی‌های کودک مدت انقضا دارند، با داشتن مواد اولیه فیبرکربنی و فولاد حداقل 10 سال عمر مفید آن است. قیمت هنگام پیش فروش 990 دلاری بوده و از بهار امسال با قیمت 1190 دلار قابل تهیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید