رونمایی هونگچی از کانسپت E202 EV

    کد خبر :976699
کانسپت E202 EV

شرکت چینی هونگچی به تازگی مجموعه تصاویری از کانسپت پرآپشن E202 EV الکتریکی خود منتشر کرده که باید آن را خودرو الکتریکی لوکس بعدی این برند مطرح دانست.

بازتاب-این مدل طبق تصاویر یک شاسی بلند بزرگ سایز بوده که لوگو درخشان هونگچی هم در آن پیدا است. تصاویر کانسپت EV هونگچی، یک طرح بسته و یک لوگوی کاملاً جدید در جلو را نشان می‌دهد. این خودرو دارای نماهای مقعر و محدب، با روکش صاف و براق است که ظاهری آینده نگرانه به آن می بخشد. شیشه‌های جانبی مستقیماً از ستون A به سمت عقب خودرو کشیده شده و ظاهری ساده و شفاف را فراهم آورد. چراغ عقب باریک تا نیمه کناری خودرو کشیده شده و یک حالت C شکل دارد.

کانسپت E202 EV

هونگچی  E202 با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند، سیستم تعلیق بادی، سیستم رانندگی خودکار، شاسی ایمنی پیشرفته رانندگی هوشمند HAC و غیره عرضه خواهد شد. این اتومبیل دارای باتری های Qilin CATL، یک پلتفرم 800 ولت و فناوری تعویض باتری خواهد بود.

سایر ویژگی‌های جالب عبارتند از آینه‌های بیرونی الکترونیکی، بدنه دو رنگ، ستون D تزئین شده با طراحی ماتریسی نقطه‌ای و سقف مجهز به LiDAR برای پشتیبانی از سیستم رانندگی خودران. این شرکت ادعا کرده که E202 به لطف سیستم شارژ سریع 800 ولتی خود می‌تواند در طی 5 دقیقه برای یک رانندگی 300 کیلومتری شارژ شود. این خودرو در دسامبر سال جاری رونمایی می‌شود و در سال 2024 وارد بازار خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید