ایلان ماسک به دنبال خروج از مدیرعاملی توییتر

    کد خبر :961123
ایلان ماسک

ایلان ماسک چند هفته قبل خرید توییتر را نهایی کرده و به این شرکت منتقل شد. با گذشت چند هفته و به وجود آمدن حواشی در تغییرات توییتر، اخیرا این کارآفرین در توییتی پرسشی داشته و بیان کرد آیا کاربران موافق خروج او از مدیرعاملی توییتر هستند یا خیر.

بازتاب-در واقع ایلان ماسک، آینده خود را در برنامه شبکه اجتماعی به یک نظرسنجی، یکی از روش‌های مورد علاقه خود برای تصمیم‌گیری، در عصر یکشنبه وابسته کرد. در این نظرسنجی 12 ساعته، ماسک پرسید که آیا باید از سمت ریاست توییتر کناره‌گیری کند یا خیر و قول داد که «نتایج را رعایت کند». خوب، نتایج به دست آمد و بله بوده و او هم بیان داشت هر نتیجه‌ای باشد انجام خواهد داد.

بیش از 17.5 میلیون کاربر در نظرسنجی این میلیاردر رای دادند. از این تعداد، 57.5 درصد (بیش از 10 میلیون) به کناره‌گیری ماسک از سمت ریاست توییتر رأی داده و 42.5 درصد (7.4 میلیون) گفتند که او باید باقی بماند. در حالی که ماسک افزود به نتایج نظرسنجی احترام می‌گذارد، مشخص نیست که در این مورد چه خواهد کرد. او می‌توانست تصمیم بگیرد که نظرسنجی را دوباره انجام دهد، همانطور که وقتی از کاربران توییتر خواست در مورد زمان لغو تعلیق حساب‌های افراد از جمله روزنامه‌نگاران افشاکننده محل فعالیت او نظرسنجی داشته باشند.

ایلان ماسک

توئیت اصلی در مورد نتایج نظرسنجی تا صبح دوشنبه اظهار نظری نکرده بود. ماسک نظرسنجی خود را پس از اینکه در فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه در دوحه با جرد کوشنر دیده شد، منتشر کرد. ماسک تصمیم گرفت ارسال لینک به دیگر پلتفرم‌های رقیب را در توییتر ممنوع کند که آن را «تبلیغات بی‌امان رقبا به‌صورت رایگان» نامید. حدود یک ساعت بعد عقب نشینی کرد.

سخت است که بدانیم موضع ماسک در مورد کنار گذاشتن از مدیریت توییتر چیست، زیرا او آشکارا از مدیریت در یک ماه و نیم گذشته لذت برده است. ماسک پس از انتشار نظرسنجی خود در روز یکشنبه فاش کرد که چالش واقعی در دست یافتن مدیر عاملی است که بتواند توییتر را زنده نگه دارد. او ادعاهای برخی از کاربران مبنی بر اینکه قبلاً جایگزینی پیدا کرده بود را رد کرد.

ماسک در پاسخ به یکی از کاربرانی که ادعا می‌کرد ماسک مدیریت را تغییر خواهد داد، گفت: «هیچ‌کس شغلی را نمی‌خواهد که واقعاً بتواند توییتر را زنده نگه دارد، در واقع جانشینی وجود ندارد.” حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این کارآفرین بزرگ صنعت فناوری چه برنامه‌هایی در سر خود می‌پروراند.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. اذرگون گفت:

    لباس مشکی پوشیده یک دستش هم برده بالا

  2. اذرگون گفت:

    عکس پایینی ، وسط دونفر ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید