نیسان Z GT4 خودرویی برای پیست

    کد خبر :951004

نیسان از خودروی جدید GT4 خود در نمایشگاه SEMA 2022، نیسان Z GT4 رونمایی کرد، این خودرو در فصل مسابقات سال 2023 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این مدل برای پیست مسابقه تدارک دیده شد.

بازتاب-‌‌Z GT4 جدید مبتنی بر Z است و این خودرو با 450 اسب بخار قدرت و 443 پوند فوت گشتاور عرضه می شود. نیسان Z GT4 مخصوص SEMA که برای اولین بار در پایان سپتامبر با رنگ‌بندی سنتی NISMO معرفی شد، دارای رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد است که با میراث مسابقه‌ای قدیمی با طراحی مدرن مرتبط است.

نیسان Z GT4 خودرویی برای پیست

کاپوت جلو عدد 23 را نشان می‌دهد، شماره انحصاری نیسان، که در دایره‌ای از خورشید در حال طلوع یافت می‌شود که به مسابقات مسابقه‌ای اولیه دهه 70 بازمی‌گردد. علاوه بر این، آرم‌های Z جدید در پنل پشتی، تفسیر مدرن از نشان‌های اصلی 240Z و Fairlady Z را برجسته می‌کنند، در حالی که روی طرح رنگ‌های قرمز و مشکی نمادین نیسان و NISMO پوشانده شده‌اند.

نیسان Z GT4 خودرویی برای پیست

برای فصل افتتاحیه نیسان Z GT4 در سال 2023، نیسان/نیسمو خودروهایی را در اختیار تیم‌های مشتریان آزمایشی در ایالات متحده و ژاپن برای سری SRO Pirelli GT4 America و سری Super Taikyu قرار می‌دهد. NISMO همچنین پشتیبانی فنی ارائه خواهد کرد. قرار است خودروها از سال 2024 عرضه شوند و سفارشات از اواسط سال 2023 پذیرفته شوند.

این خودرو 229000 دلار قیمت دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید