ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت به ساده‌ترین روش

    کد خبر :948985

با خواندن این تیتر حتماً این سوال برای شما پیش می‌آید که آیا از طریق اینترنت هم می‌توان پیامک ارسال کرد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. امروزه بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک از طریق اینترنت پیامک ارسال و دریافت می‌کنند. اجازه دهید در این مقاله به صورت مفصل پیرامون این موضوع توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت به موبایل چه ابزاری لازم داریم؟

بی شک لازمه‌ی شروع انجام هر کاری، فراهم آوردن مقدمات و ابزارات آن کار است. برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیاز به سامانه پیامکی کاربری دارید. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از سامانه پیامکی داشته باشیم باید بگوییم که نرم افزار تحت وبی است که جهت ارسال و دریافت انواع پیامک‌ها استفاده می‌شود.

در واقع پیام‌های تبلیغاتی، کدهای احراز هویت، تاییده‌های رمز ورود به سایت، کدهای یک بار مصرف خرید اینترنتی که از بانک‌ها صادر می‌شود و … همگی پیامک‌هایی هستند که از طریق اینترنت به موبایل شما ارسال می‌گردد.

پیامک انبوه چیست و چگونه به صورت اینترنتی پیامک‌ها ارسال می‌شوند؟

هنگامی که شرکت‌ها یا مجموعه‌های بزرگ و کوچک قصد بازاریابی پیامکی و یا به طور کلی تبلیغات پیامکی دارند، از روش ارسال آنلاین پیامک انبوه استفاه می‌کنند. بدین ترتیب که وارد سایت پنل اس ام اس خود می‌شوند، مبلغ مورد نظر خود را شارژ کرده و در قسمت ارسال پیامک مشخصات لازم را تعیین می‌کنند. در آخر هم در باکس مربوط به متن پیامک، مطالب مورد نظر را تایپ کرده و ارسال پیامک را انجام می‌دهند.

چرا دریافت و ارسال پیامک اینترنتی در بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ پر طرفدار است؟

امروزه بازاریابی پیامکی یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغی محسوب می‌شود. زمانی که روش تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل مارکتینگ وارد بازار تبلیغات شدند، بسیاری از افراد بر این باور بودند که  ارسال پیامک دیگر سودمند نیست و به صورت کلی حذف خواهد شد. اما در آخر دیدیم که نه تنها این روش حذف نشد، بلکه پر طرفدارتر از قبل هم شد.

ارسال پیامک نیازی به اینترنت نداریم

باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر بیش از 70 در صد مردم گوشی همراه هوشمند دارند. اما بررسی‌ها حاکی از آن است که درصد بالایی از افراد در طول روز زمان زیادی برای بررسی شبکه‌های اجتماعی نمیگذارند. نکته بسیار خوب دیگر این است که برای تبلیغات پیامکی نیازی به اینترنت نداریم. یعنی اگر مخاطب دسترسی به اینترنت هم نداشته باشد، باز هم قادر خواهد بود تا پیامک خود را چک کند.

پیامک‌ها کوتاه هستند

پیامک‌ها معمولاً 160 کاراکتری هستند. یعنی  شما قادر هستید که در چند خط به صورت مختصر و مفید، در مورد محصول یا برند خود توضیحاتی ارائه دهید. آنچه که در اینجا حائز اهمیت است، متن جذاب و مفیدی است که برای پیامک خود در نظر خواهید گرفت.

پیامک‌های اینترنتی کم هزینه و مقرون به صرفه هستند

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هزینه بالایی دارد. فارغ از هزینه سایت و پیجی که قرار است در آن تبلیغ کنید؛ طراحی بنر یا تیزر تبلیغاتی جذاب هم هزینه زیادی را در بر می‌گیرد. در حالی که تبلیغات پیامکی هزینه بسیار کمی دارد و تمامی کسب و کارها اعم از بزرگ یا کوچک می‌توانند از پس هزینه این نوع تبلیغ برآیند.

مزایای ارسال پیامک از طریق اینترنت

♦ سرعت ارسال بالا

♦ هزینه کم و مقرون به صرفه

♦ عدم نیاز به نیروی انسانی متعدد

♦ کاربردی آسان

♦ ارسال هزاران پیامک در کمترین زمان ممکن

♦ امکان تعیین زمان ارسال به صورت اتوماتیک

♦ کد نویسی آسان

♦ ارسال پیامک واریز و دریافت بانکی

♦ و …

ویژگی‌های سامانه پیامکی استاندارد

اجازه بدهید در این قسمت مقاله کمی در مورد ویژگی‌های سامانه پیامکی مناسب با هم گفت و گو داشته باشیم. پنل پیامکی استاندارد باید در عین حال که تمامی نیازهای مشتری را تامین می‌کند، کاربری آسان نیز داشته باشد. با اینکه تمامی سامانه‌ها پشتیبان دارند اما باز هم کاربری برای یوزر باید راحت و آسان باشد. ارسال اس ام اس با کندو ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد . که به صورت مختصر توضیحاتی خواهیم داد.

داشتن فیلتر برای ارسال پیامک: در پنل پیامکی کندو فیلترهایی مشخص شده است که با کمک آن شما می‌توانید به صورت هدفمند ارسال پیامک را انجام دهید. فیلترهایی مانند سن، جنسیت، منطقه، شهر، شهرستان، کد پستی و … .

کدنویسی آسان در سایت‌ها: اگر سایت شما برای ورود مشتری نیاز به پیامک احراز هویت دارد، به راحتی می‌توانید با یک کدنویسی ساده ارسال پیامک احراز هویت را فعال کنید.

پشتیبانی قوی: سامانه‌ای که انتخاب می‌کنید حتما باید پشتیبانی عالی داشته باشد. چرا که در طول کار به مشکلاتی می‌خورید که باید برای حل آنها حتما با پشتیبانان مشورت کنید.

قابلیت ارسال به بلک لیست‌ها: همان طور که در جریان هستید بسیاری از افراد پیامک‌های خود را مسدود کرده‌اند. سامانه‌های پیامکی معتبر قادر خواهند بود که به افرادی که شماره آنها در بلک لیست موجود است هم پیامک ارسال کنند.

بانک تماسی به روز: سامانه‌های پیامکی موفق بانک اطلاعاتی تماس کاملی دارند و این لیست مرتب به روز و آپدیت می‌شود.

خطوط اختصاصی: کندو برای مشتریان خود خطوط اختصاصی تعریف می‌کند به طوری که شماره ارسالی پیامک را خود مخاطب می‌تواند انتخاب کند.

گزارش گیری آسان و سریع: هر کمپین تبلیغاتی نیاز به گزارش گیری، تحلیل و بررسی دارد. پس لازم است پس از ارسال پیامک انبوه حتما گزارش اکسل آن را از پنل دریافت کنید و به دقت نقاط قوت و ضعف کمپین خود را مورد بررسی قرار دهید.

بانک اطلاعات تماس اختصاصی: برخی از مجموعه‌ها نیازمند هستند که با توجه به مشاغلی که در آنها فعالیت دارند، بانک تماسی اختصاصی داشته باشند و فقط به همان افراد پیامک ارسال شود، در این گونه مواقع سامانه‌هایی مانند کندو بانک اطلاعات تماس اختصاصی در خدمت مجموعه قرار می‌دهند.

سخن آخر

ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت این روزها به یکی از مهم‌ترین فاکتورها در کمپین‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. تمامی شرکت‌های بزرگ و کوچک در برنامه تبلیغاتی ماهانه یا سالانه خود، مبلغ قابل توجهی را برای تبلیغات پیامکی در نظر می‌گیرند. بارها گفته‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم، ارسال پیامک انبوه یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های تبلیغات می‌باشد که نتیجه‌ی شگفت انگیری هم در بر خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید