قابلیت های بی نظیر واترجت صنعتی که نمی دانید!

    کد خبر :942143

واترجت صنعتی و دیگر ماشین‌های نظافت شوی صنعتی از مهمترین ابزاری هستند که این روزها برای نظافت و تمیز کردن محیط‌های بزرگ و صنعتی مثل کارخانجات، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و … استفاده می‌شوند. اگر شما دوست دارید در مورد واترجت صنعتی و جزئیات مربوط به آن مثل کاربرد و اندازه و مدل‌های آن اطلاعات کسب کنید بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید زیرا قصد داریم در مورد این ماشین نظافتچی صنعتی با شما صحبت کنیم.

در گذشته برای شستشوی محیط‌های بزرگ و صنعتی از روش‌های سنتی و دستی استفاده می‌شد. این روش‌ها معایب بسیار زیادی از جمله صرف زمان و هزینه زیاد را داشتند، از این رو امروزه دستگاه‌ها و ماشین‌های صنعتی نظافتی مختلفی تولید شدند که فرایند تمیز کردن و نظافت محیط‌های بزرگ را انجام می‌دهند. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی انواع مختلفی دارد اما در مورد کارکرد این ماشین‌ها باید گفت که در این دستگاه‌ها فشار آب تا حد زیادی بالا می‌رود و آب پرفشار از خروجی‌های مخصوص این ماشین‌ها به محیط یا دستگاه‌های مختلف پاشیده می‌شود. امروزه واتر جت‌ها به شکلی هستند که کاربردهای مختلفی می‌توانند داشته باشند که در ادامه این کاربردها را باهم بررسی خواهیم کرد.

شما می توانید با مراجعه به صفحه ی واترجت صنعتی در سایت فلامک ماشین اطلاعات کاملی در خصوص این دستگاه دستگاه کسب نمایید.

https://falamakmachine.co/product-category/high-pressure-washers/

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه واترجت صنعتی

اگر در حوزه انواع ماشین‌ها و دستگاه‌های نظافت صنعتی تحقیق کرده باشید احتمالاً با تعداد زیادی از آن‌ها روبرو شده‌اید. اما اینکه چرا باید از واترجت‌های صنعتی در بین این همه ماشین‌های نظافت شوی استفاده کرد مربوط به ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه‌ها است که در ادامه این ویژگی‌های منحصر به فرد را با هم بررسی می‌کنیم.

رابطه قدرتمند پمپ و موتور: رابطی که بین پمپ و موتور این دستگاه‌ها است انعطاف پذیری زیادی دارد به شکلی که نوسانات و لرزش‌های دستگاه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و از انتقال حرارت و گرما جلوگیری می‌کند.

مخازن شفاف: مخازن واترجت‌های صنعتی به شکلی ساخته شده‌اند که داخل آن‌ها قابل دیدن است به همین دلیل میزان پر شدن آن به راحتی قابل کنترل است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه‌ها تشخیص نشتی است. در واقع  این دستگاه‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانند هر نوع نشتی در شلنگ، تفنگی و دیگر اجزا را به راحتی تشخیص دهند.

سیستم قطع کن اتوماتیک: در این ماشین نظافت شوی با رها کردن زبانه تفنگی دستگاه، جریان آب قطع می‌شود به همین دلیل از ورود آب به پمپ جلوگیری می‌شود و عملکرد ماشین به صورت کامل متوقف می‎شود.

پمپ ۳ پیستونی: پمپ در این دستگاه‌ها به عنوان اصلی‌ترین قطعه فعالیت می‌کند، پمپ۳ پیستونی قدرت و کارایی دستگاه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مزایای استفاده از دستگاه نظافت واترجت صنعتی

واترجت‌ صنعتی نسبت به روش‌های سنتی و دستی مزایا و محاسن بسیار زیادی دارند که در ادامه این مزایا را با هم بررسی می‌کنیم.

افزایش کارایی قطعات و تجهیزات دستگاه صنعتی: همانطور که می‌دانید یکی از کاربردهای مهم واترجت‌های صنعتی شستشوی تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و کارخانه‌ای است. در صورتی که این تجهیزات و قطعات به درستی تمیز نشوند باعث انباشت آلودگی شده و در نتیجه عملکرد دستگاه افت می‌کند و در بلند مدت این موضوع باعث اختلال عملکرد دستگاه و کاهش بهره‌وری کلی خط تولید می‌شود. در صورتی‌که واترجت‌های صنعتی می‌توانند با کمترین آسیب این تجهیزات و دستگاه صنعتی و کارخانه‌ای را تمیز کنند.

سازگاری با محیط زیست: واترجت‌های صنعتی به شکلی طراحی و تولید شده‌اند که فقط با استفاده از آب بتوانند آلودگی‌ها را از بین ببرند و فقط در موارد خاصی و برای تمیزی بیشتر از مواد شوینده و شیمیایی استفاده می‌شود. در نتیجه این دستگاه‌های صنعتی باعث می‌شوند که با استفاده کمتر از مواد شوینده شیمیایی اثرات زیست محیطی کمتری به محیط زیست وارد شود.

کاهش هزینه و زمان: واضح است که استفاده از واترجت‌های صنعتی سرعت فرآیند نظافت و تمیز شوی محیط و دستگاه‌های صنعتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که در زمان تا حد زیادی صرفه جویی شود. همچنین این سرعت بالا و تمیزی زیاد محیط و دستگاه صنعتی باعث می‌شود که بهره وری تا حد زیادی افزایش پیدا کند که این موضوع می‌تواند در جهت کاهش هزینه‌ها و اقتصادی بودن موثر باشد.

قابلیت های دستگاه واترجت

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم واترجت صنعتی کاربردها و قابلیت‌های مختلفی دارد که این قابلیت‌ها را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم. شست و شوی دیوار، سطوح مختلف، تجهیزات جانبی، شستشوی خودرو ماشین و وسایل نقلیه که این شستشو شامل تمیز کردن شیشه، بدنه ماشین و بخش‌های قابل دسترس ماشین از مهم‌ترین کاربردهای این واترجت‌های صنعتی هستند.

بعضی قابلیت‌های خاص دیگر این ماشین‌ها نیز عبارتند از باز کردن لوله تخلیه آب مخزن و استخر، حذف مواد رنگی ساینده از چوب یا بتن، حذف خوردگی از شیشه و فلز و ….

اگر بخواهید در مورد قیمت دستگاه واترجت صنعتی بدانید باید گفت که این دستگاه‌ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند و هیچ گاه نمی‌توان عدد ثابتی را برای آن‌ها در نظر گرفت. در ابتدا باید بدانید که واترجت صنعتی را برای چه کاری می‌خواهید و چه میزان بودجه یا هزینه برای آن در نظر گرفته‌اید. سپس متناسب با کاربرد و بودجه خود یکی از انواع واترجت‌های صنعتی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که از آنلاین شاپ‌های معتبر در این حوزه استفاده کنید. فلامک ماشین یکی از این آنلاین شاپ‌های معتبر در حوزه انواع دستگاه‌ها و ماشین‌های نظافت شوی است. برای خرید واترجت صنعتی از فلامک ماشین کافیست در ابتدا به سایت آن‌ها مراجعه کرده و بعد از انتخاب مدل مورد نظر یکی از آن‌ها را سفارش دهید. همچنین به این موضوع توجه کنید که می‌توانید از مشاوره کارشناسان آن‌ها در این زمینه استفاده کنید.

نحوه شست و شوی سطوح مختلف با واترجت

همانطور که بالاتر در مورد آن صحبت کردیم واترجت‌های صنعتی کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آن می‌توان به شست و شوی سطوح و تجهیزات مختلف صنعتی اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه‌های تمیزکننده هر سطحی را به شکل مختلفی تمیز می‌کنند.

آب فشار قوی در واترجت صنعتی بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ PSI است که برای از بین بردن هر نوع آلودگی، کثیفی، گرد و غبار و … کاربرد دارد. موتورهای دیزلی، سوختی و الکتریکی در واترجت صنعتی آب ورودی را با قدرت بالا در داخل دستگاه فشار قوی از طریق یک شلنگ فشار قوی یا تفنگ فشار قوی به نازل منتقل می‌کند. با توجه به قطر نازل دستگاه واترجت صنعتی فشار آب می‌تواند با فشار متفاوت پاشیده شده و سطح دستگاه مورد نظر را تمیز کند. قیمت واترجت صنعتی با توجه به نوع کاربرد و پمپ و تجهیزاتی که در آن استفاده شده است می‌تواند متفاوت باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید