شیوه افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد با وان قد

    کد خبر :938291

بزرگسالان اکثر کسانی هستند که به دنبال روش های افزایش قد می گردند و می خواهند که بلند قد شوند زیرا دیگر صفحه های رشد فعال ندارند و نمی توانند همانند دوران نوجوانی خود افزایش قد داشته باشند. روش های افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد چیست؟ همه ی ما به دنبال پاسخ این سوال هستیم تا در بزرگسالی هم بتوانیم افزایش قد داشته باشیم.

چرا بزرگسالان به دنبال افزایش قد هستند؟

وقتی راجع به افزایش قد صحبت می کنیم منظور ما فقط داشتن قدی بلند نیست بلکه راجع به تاثیرات بلند قد بودن روی زندگی شخصی و اجتماعی فرد صحبت می کنیم. داشتن قدی بلند تاثیرات زیادی روی ناخودآگاه و ذهن شما دارد که باعث می شود شما فردی خوشحال تر باشید و همچنین باعث تفاوت نگاه ها روی شما در خیابان ها می شود. پس بهتر است قبل از اینکه راجع به باز شدن صفحه رشد صحبت کنیم به این موضوع بپردازیم که چرا افزایش قد اهمیت دارد؟

1.اعتماد به نفس

اصلی ترین و مهم ترین دلیل اینکه افراد به دنبال افزایش قد هستند و می خواهند که بلند قد باشند اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس مقوله ای پیچیده نیست و متکی به این حقیقت است که شما باید از خودتان راضی باشید. بسیاری از افراد ذهنی قوی دارند و در هر شرایطی اعتماد به نفس خوبی راجع به خود دارند و بسیاری دیگر هم زمانی اعتماد به نفس دارند که در بهترین حالت خود هستند. داشتن بدنی سالم و زیبا و جذاب از اصلی ترین دلایل پیدا کردن اعتماد به نفس در بسیاری از افراد است. داشتن قدی بلند دلیل زیبایی و جذابیت است و این موضوع در مردان اهمیت بیشتری دارد. یک مرد باید قد بلند و جذاب باشد تا بتواند قدرت خود در مکالمه ها و رفت و آمد های اجتماعی روزانه نشان دهد. اگر شما نتوانسته اید در دوران بلوغ و رشد خود قد مناسبی داشته باشید جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا روش های افزایش قد مدرنی وجود دارد که شما می توانید در سایت 1ghad.com مشاهده کنید و از آنها استفاده کنید.

2.استایل

استایل هر فرد باعث می شود تا برخورد دیگران با او تغییر کند. در جامعه ای که امروزه ما در آن زندگی می کنیم مردم با شما با توجه به استایل شما برخورد می کنند و نوع حرف زدن و دیدگاه آنها وابسته به نگاه اول به استایل شما است. داشتن استایل زیبا برای روابط عاطفی هم بسیار با اهمیت است و باعث می شود که شما در روابط خود حس بهتر و بالاتری داشته باشید. استایل مردان کاملا وابسته به قد است و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. در مورد بانوان هم به این صورت است که اگر شما قد بلندی داشته باشید یک ویژگی مثبت نسبت به دیگر بانوان دارید و به عبارتی خاص تر می شوید. استایل اجتماعی شما به لباس های شما هم وابسته است و همه ی ما میدانیم که داشتن قدی بلند چقدر روی انتخاب یک لباس زیبا تاثیر دارد و شما را خوش استایل تر نشان می دهد.

3.سلامتی

طبق تحقیقات پزشکان و دانشمندان افرادی که قد بلندی دارد گردش خون بهتر و سلامتی عروقی و تنفسی بهتری دارند. افراد با قد بلند کمتر دچار بیماری های عضلانی و استخوانی می شوند و همچنین کمتر در معرض بیماری های قلبی هستند. بسیاری از افرادی که در بزرگسالی و پیری دچار این بیماری ها شده اند از قد بالایی برخوردار نبوده اند. داشتن قدی بلند به این معنی نیست که شما حتما از این بیماری در امان خواهید بود بلکه به این معنی است که بدن سالم تری خواهید داشت و احتمال مبتلا شدن شما کمتر خواهد بود.

روش های افزایش قد در بزرگسالی

تمرکز این مقاله روی موضوع افزایش قد در بزرگسالی بوده و ما قصد داریم که روش های افزایش قد برای شمایی که دیگر در سن رشد قرار ندارید را بازگو کنیم. افزایش قد در بزرگسالی بسیار ساده است و فقط نیاز به چند ماه وقت برای نتیجه گیری نهایی دارد. افزایش قد در سال های اخیر با روش های تضمینی و طبیعی همراه بوده و بدون توجه به ژنتیک و جنسیت روی تمامی افراد نتیجه بخش بوده است. تمامی این مطالب از سایت 1ghad.com جمع آوری شده و به شما کمک می کند تا بتوانید افزایش قد بعد از سن رشد را به صورت طبیعی با ورزش های کششی که در سایت وان قد است را تجربه کنید.

1.متد گرو تالر داینامیک برای افراد بزرگسال

اولین روش افزایش قد در بزرگسالی متد گرو تالر داینامیک است که یک روش پزشکی به شمار می رود. در متد گرو تالر داینامیک شما روی ستون فقرات خود تمرکز دارید زیرا یک سوم قد طولی شما را ستون فقرات تشکیل می دهد و با افزایش قد آن شما می توانید به صورت چشم گیر بلند قد تر شوید. ستون فقرات متشکل از مهره هایی است که به وسیله غضروف ها به یک دیگر متصل شده اند و غضروف ها هم توانایی تبدیل شدن به استخوان را دارند پس وظیفه شما در این متد ورزش کردن و انجام حرکات کششی است که تمرکز بالایی روی این غضروف ها دارند و باعث می شوند که ستون فقرات شما بلندتر شود و در نتیجه نهایی شما شاهد افزایش قد خواهید بود. البته این روش بسیار سخت است زیرا نیازمند ورزش های کششی دشوار به صورت هفتگی در طول چندین ماه است اما در نهایت به صورت دائمی باعث افزایش قد شما می شود.

2.افزایش قد با مدیتیشن و کنترل استرس

همه ما می دانیم که استرس یک سم خطرناک برای بدن است که هرچه این سم (استرس) در بدن ما کمتر باشد، بدن ما می تواند بهتر به فرایند خود ادامه دهد. بنابرین وقتی شما استرس کمتری داشته باشید هورمون های بدن از جمله هورمون رشد قد می تواند بهتر تولید شود و بهتر می توانید شاهد افزایش قد خود باشید. بنابرین با انجام مدیتیشن می توانید استرس خود را کمتر کنید و همین امر روی افزایش قد شما تاثیر می گذارد. پس وقتی صحبت از افزایش قد با مدیتیشن می شود منظور آن است که مدیتیشن بر روی کاهش استرس تاثیر می گذارد و کاهش استرس بر روی سلامت جسم انسان و در نتیجه این فرایند باعث می شود قدتان بلندتر شود.

منبع

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید