لپ تاپ GPD Win Max 2 معرفی شد/ کوچک ترین لپ تاپ گیمینگ

    کد خبر :917621

GPD سرانجام لپ تاپ جمع و جور خود Win Max 2 را که به طور اسمی در ماه مارس معرفی شد، به نمایش گذاشت. همانطور که قابل مشاهده است، طراحی محصول جدید تا حد امکان ساده و کلاسیک خواهد بود.

بازتاب- این هنوز ترکیبی از یک لپ‌تاپ و یک کنسول بازی است، زیرا دستگاه دارای کنترلر داخلی بوده که آن را به یک گزینه خاص تبدیل می‌کند و از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت هم بهره می‌برد.

ما در مورد پردازنده‌های Intel Core i7-1280P و Ryzen 7 6800U صحبت می‌کنیم. هسته گرافیکی دوم بسیار کارآمدتر است، بنابراین خیلی واضح نیست که چرا چنین انتخاب عجیبی در دستگاهی که به عنوان یک دستگاه بازی قرار است به فروش برسد، وجود دارد. علاوه بر این، معمولاً تغییرات با پردازنده‌های اینتل نیز گران‌تر هستند. در هر صورت، با چنین پیکربندی، ما در مورد پربازده‌ترین و گیمینگ‌ترین لپ تاپ 10 اینچی صحبت می‌کنیم.

به هر حال، لپ تاپ همچنین یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل، 16 یا 32 گیگابایت رم، یک اس اس دی 1 یا 2 ترابایتی، یک صفحه کلید با نور پس زمینه، چهار بلندگو، یک مودم LTE اختیاری دریافت خواهد کرد. همچنین باتری 65 وات ساعتی و مجموعه‌ای از پورت‌ها که شامل HDMI، USB 3.2 (x3) و یک جفت Thunderbolt 4 شده یا یک جفت USB4 می‌شود، دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید