سامسونگ برای گلکسی نوت 9 پرچمدار آپدیت منتشر کرد/ پرچمدار قدیمی اما فراموش نشده

    کد خبر :911645

سامسونگ گاهی اوقات برای برخی گوشی‌های قدیمی به شکلی عجیب آپدیت نرم افزاری منتشر می‌کند. آپدیتی که انتظار نمی‌رفت منتشر شود اما با گذشت سال‌ها از عرضه همچنان پشتیبانی می‌شود.

بازتاب- در اقدام عجیب جدید سامسونگ گلکسی نوت 9 سال 2018 که پرچمداری قدیمی تلقی شده، آپدیت دریافت کرد. گلکسی نوت 9 سامسونگ در سال 2018 عرضه شد و در مقابل گوشی هایی مانند ال جی وی 40 و هواوی میت 20 پرو قرار گرفت. این گوشی دیگر به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را دریافت نمی‌کند، اما این امر سامسونگ را از انتشار وصله‌های امنیتی برای دستگاه منع نکرده است.

اکنون SamMobile گزارش داده است که گلکسی نوت 9 اکنون پچ امنیتی می 2022 را دریافت کرد. طبق گزارش‌ها، آپدیت جدید بیش از چندین مشکلات نرم افزاری را برطرف خواهد کرد. این آپدیت که دارای نسخه سیستم عامل N960FXXS9FVE1 است، ظاهراً در آلمان منتشر شده و در چند روز آینده به کشورهای اروپایی بیشتری خواهد رسید.

گوشی سامسونگ دیگر به‌روزرسانی‌های بزرگ اندرویدی را دریافت نمی‌کند، زیرا اندروید 10 را در سال 2020 دریافت کرده است. اما امیدوارکننده بوده که سامسونگ دست از انتشار بروزرسان امنیتی برای این مدل قدیمی برنداشته است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید