انتشار تصاویری از نسل جدید فورد موستانگ

    کد خبر :902478

فورد چند مدتی است که روی توسعهٔ نسل هفتم موستانگ کار می‌کند و حالا از این ماسل کار محبوب آمریکایی که با کد S650 شناخته می‌شود تصاویری در فضای مجازی افشا شده است. این تصاویر نمای جلویی خودرو را نشان می‌دهد که در آن تغییراتی ظریف و تکاملی دیده می‌شود.

بازتاب –این تصویر که به نظر می‌رسد از یک بروشور گرفته شده باشد، به‌احتمال‌زیاد صحت دارد زیرا کاملاً مشابه تصویر دیگری است که از یک موستانگ واقعی بدون هیچ پوشش استتاری منتشر شده است. البته به نظر می‌رسد این تصاویر متعلق دو نسخهٔ مختلف از نسل هفتم موستانگ باشند زیرا طراحی جلوپنجره و ورودی‌های هوای آن‌ها باهم متفاوت است.

بااین‌حال، در هردوی این تصویرها چراغ‌های آشنایی دیده می‌شود که از گرافیک سه‌تایی بهره می‌برند. جلوپنجره نیز فرم آشنایی دارد اما حالا بزرگ‌تر شده و در تصویر بروشوری، میله‌های عمودی در آن دیده می‌شود. در همین تصویر، ورودی‌های هوای بزرگی هم در سپر به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد از GT500 الهام گرفته باشند. روی کاپوت هم دریچهٔ هوای نسبتاً بزرگی دیده می‌شود که نشان از وجود پیشرانهٔ قدرتمندی دارد. تصویر دوم اما به نظر می‌رسد متعلق به نسخه‌ای ضعیف‌تر یا اکوبوست باشد. البته طراحی کلی چراغ‌ها در این تصویر هم مشابه نمونهٔ بروشوری است.

فورد قبلاً آزمایش‌های نسل جدید موستانگ را در جاده‌های عمومی در آمریکا آغاز کرده است اما این کار با پوشش‌های استتاری سنگین انجام می‌شود. بااین‌حال، از داخل خودرو تصاویری با پوشش‌های کمتر منتشر شده است که کابینی کاملاً بروز شده را نشان می‌دهند. ویژگی مهم در اینجا صفحه آمپر دیجیتالی است که طبق مد این روزها به نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی متصل شده است. غربیلک فرمان D شکل و دسته‌دندهٔ آشنا هم از دیگر ویژگی‌های داخلی موستانگ جدید هستند.

فعلاً اطلاعات چندانی از قوای محرکهٔ نسل جدید موستانگ در دست نیست ولی احتمال استفاده از همین پیشرانه‌های کنونی یعنی ۲.۳ لیتری چهار سیلندر اکوبوست و ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی وجود خواهد داشت. فورد همچنین وعدهٔ ارائهٔ یک نسخهٔ هیبریدی با پرفورمنسی شبیه V8 و گشتاور دور پایین بیشتر را هم داده است. انتظار می‌رود نسل هفتم موستانگ سال آینده معرفی شود و با مدل ۲۰۲۴ راهی بازار گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید