قابلیت جدید پیام صوتی به واتساپ رسید

    کد خبر :888670

سرانجام واتساپ قابلیت‌ کاربردی پخش پیام صوتی بدون نیاز به باز بودن صفحه چت را برای کاربران iOS این پیام‌رسان منتشر کرده است. واتساپ حدود یک ماه پیش از آزمایش این ویژگی بسیار کاربردی خبر داده بود و سرانجام امروز نسخه‌ بهبود یافته‌ آن را برای کاربران iOS منتشر کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_نسخه 22.4.75 این پیام‌رسان محبوب این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا پیام‌ها و فایل‌های صوتی خود را خارج از صفحه چت پخش کنند. با این وجود، می‌توان پس از پخش کردن پیام یا فایل صوتی خود به صفحه چت دیگری رفته و برای دیگران پیام ارسال کرد و دیگر نیازی نیست تا در صفحه محتوای صوتی در حال پخش باقی ماند.

البته این قابلیت فعلاً برای کاربران iOS منتشر شده و به نظر می‌رسد که به‌زودی برای کاربران اندروید و نسخه‌‌های وب نیز در دسترس قرار بگیرد. قابلیت جدید در حالی به پلتفرم واتس‌اپ افزوده شده که این شرکت در چند هفته گذشته برخی ویژگی‌های کاربردی دیگری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود. که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان بررسی پیام‌های صوتی پیش از ارسال اشاره کرد.

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون مثلثی پخش، پیام صوتی خود را گوش دهند، در صورت راضی نبودن از پیام صوتی با استفاده از آیکون سطل زباله آن را حذف و در صورت رضایت هم آن را برای مخاطب ارسال نمایند.

این پلتفرم محبوب اخیراً رابط گرافیکی تماس صوتی خود را بازطراحی کرده است. این تغییر شامل یک مربع خاکستری رنگ با لبه‌های گرد در مرکز صفحه تماس صوتی است که اطلاعاتی نظیر نام، شماره تماس، تصویر پروفایل مخاطب و همچنین مدت زمان مکالمه را برای کاربران نمایش می‌دهد. همچنین جدیدترین نسخه‌ بتای واتساپ نشان می‌دهد که این شرکت در حال بهینه‌سازی قابلیت‌های دوربین این اپلیکیشن است.

به‌عنوان مثال، نوار رسانه افقی با یک گزینه‌ جدید جایگزین شده است که درست مانند برنامه‌ دوربین آیفون به طور مستقیم گالری را باز می‌کند. واتساپ با این تغییر، حریم شخصی کاربران در هنگام عکس گرفتن را مورد تاکید قرار داده است. اکنون کاربران با وارد شدن به بخش دوربین در واتساپ، شش تصویر آخر گالری خود را مشاهده می‌کنند که این یک بهینه‌سازی برای حفظ حریم شخصی کاربران محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید