نشاط و امید را در بین دانش آموزان افزایش میدهیم/تلاش برای ارتقاء جایگاه اجتماعی معلمان
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: معلمان باید جایگاه مرجعیت فکری در جوامع کوچک را برعهده داشته باشند و بسیاری از آموزشهای ملی را از طریق دانشآموزان به خانوادههای آنان و جامعه منتقل کنند.
سید محمد بطحایی، وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش در گفتوگو با ایلنا درباره برنامههای خود برای اداره این وزارتخانه گفت: متاسفانه در افواه تعاریف و تعابیر غیرواقعی برای عزیزان فرهنگی مطرح شده است که ما با ابزارهای نوین تاثیرگذاری بر فضای عمومی و مجازی تلاش میکنیم تا باورهای عمومی در مورد این قشر ” فرهیخته و تلاشگر” را به جایگاه واقعی آنان معطوف کنیم.
وی افزود: معلمان باید جایگاه مرجعیت فکری در جوامع کوچک را برعهده داشته باشند و بسیاری از آموزشهای ملی را از طریق دانش آموزان به خانوادههای آنان و جامعه منتقل کنند.
امید و نشاط در مدارس
سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین ضمن تشریح برنامههای خود برای اداره آموزش و پرورش افزایش نشاط و امید و اعتماد به نفس در میان دانش آموزان را از مهمترین اهداف تربیتی این وزارتخانه بر شمرد و افزود: ما مسوولیم که نسلی با ایمان و با نشاط و امید تربیت کنیم.