راه اندازی نخستین بانک دیجیتال از طریق اپلیکیشن ایوا
مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مراسم ششمین سالگرد تاسیس این شرکت، ضمن تبریک آغاز فصل جدیدی از زندگی پرداخت الکترونیک سداد به کارکنان و مشتریان، اتکا به همت همکاران و پشتوانه بانک ملی را سرمایه ای ارزشمند برای پیشگام و پیشتاز بودن در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکداری دیجیتال دانست.
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده در این مراسم که پنجشنبه ۲۲ آبان ماه در محل دفتر مرکزی این شرکت با حضور معاونان و به صورت مجازی برگزار شد، با تاکید بر اینکه حداقل سهم بانک ملی از بازار در کل کشور ۲۵ درصد است، افزود: ما نیز باید بتوانیم به عنوان شرکت پرداخت بزرگترین بانک خاورمیانه و جهان اسلام به این سهم ۲۵ درصدی دست یابیم، چرا که ظرفیت ها و حمایت های بانک ملی و پتانسیلهای موجود در پرداخت الکترونیک سداد اجازه چنین پیشرفت و افزایش سهمی را به ما میدهد.
وی ضمن اشاره به ارایه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن پرداخت ایوا گفت: در حال حاضر به عنوان شعبه مجازی بانک ملی ایران وظیفه داریم تا خدمات مورد نیاز بانکی را در قالب بستری امن ارایه دهیم و در جهت ارتقا سرعت و امنیت خدمات و میزان رضایت مشتریان و کاربران بیشتر تلاش کنیم.
مدیرعامل پرداختالکترونیک سداد در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر سداد در جایگاهی قرار گرفته است که در کنار خدمات متنوع خود همچون ارائه دستگاههای کارتخوان، درگاه های پرداخت اینترنتی، کیف پول الکترونیک و سرویسهای ویژه و منحصر به فرد اپلیکیشن پرداختی ایوا و سرویس «نشان بانک» آن به عنوان دستاوردی جدید در حوزه بانکداری الکترونیک، میتواند به عنوان شعبه مجازی بانک ملی ایران تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه و آنها را از رفتن به شعب بانک بی نیاز کند.
وی با اشاره به اپلیکیشن ایوا در مقایسه با دیگر اپلیکیشنهای موجود در شبکه بانکی و پرداخت، در خصوص مزیت رقابتی آن تصریح کرد: ما امروز توانستیم در حوزه پرداختها وخدمات بانکی، سرویسهای مورد نیاز مشتریان را همچون سرویس های منحصر به فرد احراز هویت و امضای دیجیتال، دریافت تسهیلات کرونایی، دریافت کارتهای اعتباری، تاییدیه تحصیلی، نرخ آنلاین ارز و سرویسهای متنوع و کاربردی بسیاری که در سرویس نشان بانک ایوا در اختیار کاربران قرار گرفته است بر روی اپلیکیشن ایوا به سرعت و سهولت ارایه دهیم.
محمودزاده همچنین افزود: نکته مهم دیگر، اهمیت استفاده از این خدمات در شرایط بحران ویروس کرونا است که باعث شده نگاهمان در «نشان بانک» بر این اساس باشد که بتوانیم مراجعه حضوری مشتریان به واحدهای بانک را به حداقل رسانده و یا در شرایط مطلوبتر دیگر نیازی به حضور مشتریان در شعب بانک نباشد.