مرگ همبازی جک بلک روی رینگ مسابقه

    کد خبر :537534

در یک مسابقه کشتی نمایشی، سزار گونزالز ورزشکار حرفه‌ای این رشته و هم‌بازی جک بلک بازیگر معروف هالیوودی در فیلم کمدی «ناچوی قهرمان»، در پیش چشم تماشاچیان درگذشت.

سزار گونزالز بارون ملقب به «پادشاه نقره‌ای» روی رینگ مسابقه درگذشت. گونزالز ورزشکار حرفه‌ای رشته کشتی نمایشی و بازیگر نقش رامسس، تبهکار اصلی فیلم «ناچوی قهرمان»(۲۰۰۶) بود.

سزار گونزالز در یک مسابقه کشتی نمایشی در تعطیلات آخر هفته گذشته بر اثر حمله قلبی درگذشته است. او پس از آنکه چندباری در طول بازی مورد حمله رقیب خود واقع گرفت روی تشک رینگ افتاد و دیگر تکان نخورد. تماشاچیان حاضر در سالن ابتدا به تصور آنکه این ماجرا بخشی از نمایش است، به هو کردن او پرداختند، اما بعد از آنکه تیم پزشکی روی رینگ آمد، همگان متوجه شدند مشکلی جدی پیش آمده است.

مقامات مسئول مرگ او را غیر مشکوک اعلام کرده‌اند، با این وجود همه منتظر هستند تا نتیجه تحقیقات کالبدشکافی ابعاد و جزییات ماجرا را مشخص کند.

سزاز گونزالز بارون نه فقط ستاره دنیای کشتی بود که در دنیای سینما هم حضور داشت. او در سال ۲۰۰۶ در نقش شروری ماسک‌دار به نام رامسس در فیلم کمدی-ورزشی «ناچوی قهرمان» جلوی دوربین رفت و با جک بلک، بازیگر و کمدین آمریکایی هم‌بازی شد. «ناچوی قهرمان» روایتی است از زندگی یک شخصیت واقعی در مکزیک به نام فری تورمنتا که نه تنها یک کشیش کاتولیک است که ۲۳ سال از عمر خود را در رشته کشتی حرفه‌ای صرف کرد تا از پس اداره یتیم‌خانه تحت کنترل خود برآید.

جک بلک در واکنش به این اتفاق در توئیتر خود نوشت: «سزار گونزالز … خدا به همراهت برادر». گونزالز در هنگام مرگ ۵۱ سال سن داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید