تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲
    کد خبر :508800
تیشه گران

مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۰ صبح در هتل المپیک ورزشگاه آزادی به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد و مهران تیشه گران با کسب ۲۵ رای از ۴۲ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. کرم الله علیمرادی هم ۱۷ رای داشت.

در این مجمع شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور داشتند. این اولین حضور شهنازی در مجمع پس از غیبت در انتخابات چند فدراسیون بود.

به گزارش ایسنا،همچنین از ۴ کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان کاظم نظم ده غایب بود و انتخابات با حضور ۳ کاندیدا مسعود فراهانی طجر، مهران تیشه گران و کرم الله علی مرادی برگزار شد.
پیش از این ۸ کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون ناشنوایان ثبت نام کرده بودند که عارف سعیدی (فیزیوتراپیست) به دلیل نداشتن سوابق کافی مدیریتی، صلاحیت وی در کمیسیون تطبیق صلاحیت‌ها مورد تأیید قرار نگرفت و همچنین رمضانعلی دولو (سرپرست فدراسیون هندبال)، افشین داوری (سرپرست فدراسیون والیبال) و سعید کاظمی (پزشک) از شرکت در انتخابات انصراف داده بودند.
بنابراین کرم‌الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان)، مهران تیشه‌گران (دبیر فدراسیون ناشنوایان) و مسعود فراهانی طجر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) ۳ کاندیدایی بودند که در انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان به رقابت پرداختند که فراهانی هم به نفع تیشه گران کنار کشید.

پیش از این سید مصطفی کریمی که ریاست فدراسیون ناشنوایان را برعهده داشت به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان استعفای خود را اعلام کرد و پس از آن حسن سلگی با حکم وزیر ورزش سرپرستی این فدراسیون را برعهده داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید