به گزارش بازتاب، بازاریابی محتوایی یکی از مهمترین زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال است که بر اساس آمار و ترندهای جهانی، تمرکز بر آن توسط برندهای برتر جهان بهطور مستمر در حال افزایش است. خوشبختانه کسبوکارهای ایرانی نیز به اهمیت این موضوع تا حدود زیادی پی برده و سهم قابل توجهی از بودجههای بازاریابی خود را صرف انواع فعالیتهای بازاریابی محتوایی میکنند. اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی در تلاش است تا با توجه به گستردگی این دانش نوپا و اهمیت آن، بستری کارآمد برای توسعه آگاهی فعالان این عرصه و همچنین تقویت ارتباطات حرفهای بین ایشان را فراهم آورد.
بزرگان بازاریابی محتوایی زیر یک سقف
اولین دوره از کنفرانس سالانه بازاریابی محتوایی ایران (CMConf)، اسفند سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد یکروزه با حضور سخنرانانی از شرکتهای علیبابا، ایرانسل، اسنپکیو، نویسش، ویرگول، کاله، همشهری داستان و وند دیزاین در دانشگاه خاتم برگزار میشود. محورهای چهارگانه این رویداد در ادامه آمده است:
در این کنفرانس پنل تخصصی کسبوکارهای محتوا محور نیز با حضور مدیران ارشد شرکتهای اخبار رسمی، محمدرضا رحمانی از رند و نینیسایت، پیامرسان بله و فرانش اجرا و برگزار خواهد شد.
چه کسانی مخاطب این رویداد هستند؟
محتوای این کنفرانس میتواند برای علاقمندان به مباحث بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ، همچنین متخصصین این حوزه کارآمد باشد. اگر در کسبوکار خود با چالشهای در حوزه محتوا مواجهید و بهدنبال دستبابی به تجارب آزمودهشده در بازار و فضای ایران هستید، این رویداد فرصت استفاده از تجارت متخصصین کارکشته بازاریابی محتوایی را فراهم کرده است. همچنین با توجه به حضور چند صد نفر از متخصصین این رشته، فرصت کمنظیری برای شبکهسازی تخصصی و ایجاد روابط حرفهای بهشمار میآید.
تخفیف ویژه برای کاربران
با توجه به حضور به عنوان حامی معنوی در این کنفرانس، شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف ninisite از ۲۰ درصد تخفیف ویژه هنگام ثبت نام بهرهمند شوید. توجه داشته باشید امکان استفاده از این کد تخفیف تنها تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه خواهد بود. برای تهیه بلیط این رویداد به سایت کنفرانس و یا سامانه ایوند مراجعه کنید.