هدف اصلی ما پشتوانه‌سازی برای تیم ملی وزنه‌برداری است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۲۳
    کد خبر :445691

مدیر فنی تیمهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان گفت: با پشتوانه سازی در رده سنی جوانان، سعی داریم شاکله اصلی تیم ملی آینده را از این نفرات تشکیل دهیم.

به گزارش مهر، محمدرضا کاظمی نژاد در خصوص اردوهای تیم وزنه برداری جوانان اظهار داشت: مرحله اول اردوی آماده سازی برای رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۹ به میزبانی فیجی، با حضور منتخبان مسابقات کشوری در اردبیل و لیگ از ۱۷ آذر ماه با حضور نفرات گروه اول آغاز شد. همچنین ۱۵ وزنه بردار گروه نخست، روز گذشته پس از برگزاری رکوردگیری نهایی محک خوردند. نفرات گروه دوم مرحله اول اردوهای جوانان نیز از فردا (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) تمرینات خود را زیر نظر شاهو جوانمردی و محسن سلطانی آغاز می کنند.

وی در ادامه در خصوص نهایی شدن ترکیب اصلی تیم جوانان نیز تصریح کرد: در اواسط بهمن ماه ترکیب اصلی ۱۵ نفره برای حضور در مسابقات جهانی در فیجی به منظور دفاع از عنوان قهرمانی و به دست آوردن جایگاه نخست جهان مشخص می شود. البته اردوهای ملی پوشان بعد از رقابتهای جهانی، برای حضور در مسابقات جوانان آسیا در کره شمالی ادامه خواهد داشت.

مدیر فنی تیمهای پایه وزنه برداری کشورمان در خصوص نفرات بیرون از اردو هم تاکید کرد: بعضی نفرات که به هر دلیل در لیگ و قهرمانی کشور غایب بودند و مدعی پوشیدن تیم جوانان هستند، می توانند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی امیدیه با ثبت رکوردهایی در حد نفرات برتر، به اردو دعوت شوند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری برای تیم جوانان، افزایش رکورد و در اوج نگه داشتن نفرات قدیمی همچون علی داودی و حسین سلطانی است. نفرات جدیدی هم به اردو دعوت می شوند تا با پشتوانه سازی در این رده سنی بتوانند شاکله اصلی تیم ملی بزرگسالان در آینده را تشکیل دهند.

کاظمی نژاد در پایان خاطر نشان ساخت:در این راستا باید از تمامی هیات های وزنه براری استان ها و شهرستان ها به دلیل ساختن و پرورش چنین وزنه بردارانی تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید