مدل های 2019 نیسان کیکس قیمت گذاری شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۸:۵۰
    کد خبر :426895

کمپانی خودروسازی نیسان قیمت مدل های 2019 نیسان کیکس را اعلام کرد، برند پرفروش نیسان که پتانسیل تبدیل شدن به سریع ترین فروش را در بین محصولات نیسان دارد.

پیش از پرداختن به جزییات قیمت نیسان کیکس، لازم است بدانید که در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس آمریکا که در آذرماه سال گذشته برگزار شد، شرکت‌های بزرگ خودروسازی به رونمایی از جدیدترین دستاوردهای خود مشغول شدند.

در این میان شرکت خودروسازی نیسان هم یک سورپرایز بزرگ داشت و آن هم رونمایی از خودروی کاملا جدید “نیسان کیکس” بود که پیش از این جزییات آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار دادیم تا اینکه حالا جزییات قیمت مدل های 2019 اتومبیل منتشر شده است که در ادامه مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.

با تایید شرکت سازنده، خودروی جدید نیسان کیکس در مدل های 2019 خود دارای حداقل قیمت 18 هزار و 540 دلار خواهد بود، این درحالیست که پیش از این مدل های پایه اتومبیل 17 هزار و 990 دلار قیمت داشت و تغییرات چندانی بر روی اتومبیل ایجاد نشده و امکانات زیادی هم به آن اضافه نشده است تا توجیه مناسبی برای افزایش قیمت اتومبیل به 18 هزار 540 دلار وجود داشته باشد.

اگر به دنبال تجهیزات بیشتری هستید، می‌توانید نسخه SV را خریداری کنید که پیش از این دارای قیمت 19 هزار و 690 دلاری بود، اما حالا قیمت آن به مرز 20 هزار و 250 دلار افزایش پیدا کرده است که از تجهیزات ویژه آن می‌توان به همرنگ بودن آینه‌های اتومبیل با رنگ بدنه، رینگ‌‌های آلومینیومی 17 اینچی، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید، سیستم هشدار برخورد از جلو و… اشاره داشت که پیش از این هم شاهد آنان بوده ایم.

به طور کلی تجهیزات استاندارد و سفارشی نصب شده بر روی نیسان “کیکس” شامل روکش های چرمی مرغوب، چراغ سقف LED، یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگر 7 اینچی استفاده خواهد شد که دارای سیستم صوتی قدرتمند “Bose” بوده و همچنین قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید را خواهد داشت. تجهیزات ایمنی استاندارد اتومبیل هم شامل سیستم هشدار برخورد از جلو با ترمز اتوماتیک، سیستم هشدار ترافیک در عقب و همچنین شامل سیستم هشدار نقاط کور اتومبیل خواهد بود که برای داشتن تمامی این تجهیزات بعلاوه موارد سفارشی، می‌توانید نسخه SR را با اقیمت 20 هزار و 870 دلار انتخاب کنید. این درحالیست که پیش از اصلاح قیمت ها از سوی نیسان، اختلاف قیمت میان نسخه SV و نسخه SR حدود 2000 دلر بوده است.

در ادامه بد نیست بدانید که طبق ادعای شرکت سازنده، این اتومبیل در مدل‌های مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد که سطوح بالای آن با نام‌های SV و SR شناخته خواهند شد، اما بر روی تمامی مدل‌های این خودرو یک پیشرانه واحد مورد استفاده قرار خواهد گرفت و آن هم یک پیشرانه 125 اسب بخاری چهار سیلندر با حجم 1.6 لیتری خواهد بود که می‌تواند 156 نیوتن متر گشتاور داشته باشد و از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT XTronic، نیروی تولیدی پیشرانه را تنها به چرخ‌های جلو اتومبیل ارسال خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید