تیم‌ها نمی توانند هزینه «ویدئو چک» را پرداخت کنند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :415157

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پرداخت هزینه برای استفاده از ویدئو چک در سالن مسابقات به میزبانی شهرستان‌ها را برای تیم‌ها دشوار دانست.

تیم والیبال شهرداری گنبد تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با کسب ۵ پیروزی و یک شکست و مجموع ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد. شهرداری گنبد در هفته هفتم رقابت‌ها در تهران میهمان تیم رده دومی پیکان خواهد بود.

احد ارمشی در گفتگو با مهر درباره بازی هفته گذشته مقابل تیم سایپا و کسب پیروزی گفت: بازی سخت و حساسی مقابل تیم سایپا داشتیم چرا که سایپا بازیکنان سرشناس و ملی پوش را در اختیار دارد. ما نیز خود را برای این بازی آماده کرده بودیم و خدا را شکر نتیجه قابل قبولی نیز کسب شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در ادامه درباره ارزیابی اش از نتایج بدست آمده تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: تمرینات فشرده ای را پیش از شروع رقابت ها پشت سر گذاشته بودیم. از نظر اسمی به غیر از چند تن از بازیکنان، بازیکنان سرشناسی در اختیار نداریم و حتی برخی از آنها سابقه حضور در سوپر لیگ را نیز نداشته‌اند.

او در ادامه افزود: با آنالیزی که از تیم سایپا داشتیم بازیکنانم بازی بهتر و قابل قبولی را ارائه کردند و موفق شدیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. جا دارد از بازیکنان و هوادارانمان تشکر کنم چرا که در این مسیر ما را همراهی می کنند.

ارمشی درباره حمایت هواداران گنبدی از این تیم گفت: در فصل جاری تیم ما از حمایت شهرداری و مسئولان شورای شهر، استانی، استاندار و نماینده مجلس برخوردار است و خواست مردم از ما این است تا نتایج خوبی را کسب کنیم. مردم استان گلستان عاشق والیبال هستند و حتی در دورافتاده ترین منطقه شهرستان نیز از والیبال حمایت می کنند. در واقع آنها عاشق والیبال هستند و به همین دلیل مسئولان نیز لبیک گفتند تا بتوانند از تیم حمایت کنند و دل هواداران را بدست آوریم. قطعا این هواداران هستند که به ما کمک می کنند و در شرایط بحرانی نیز در کنار تیم هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پاسخ به این سئوال که هدف گذاری تیمتان برای فصل جاری چیست؟گفت: سعی ما بر این است تا یک تیم خوب تشکیل دهیم و دل هواداران را بدست آوریم. قطعا کادر فنی و بازیکنان هدف هایی برای خود دارند و کم کم به هدف مد نظر خود تا پایان نیم فصل خواهیم رسید و پس از نیم فصل نخست نیز اگر در جایی احساس کنیم که نیاز به تغییر وجود دارد و باید تیم را تقویت کنیم حتما تغییرات را اعمال خواهیم کرد تا شرمنده مردم نشویم.

وی درباره بازی هفته آینده مقابل تیم پیکان نیز گفت: پیکان تیم جوان و با انگیزه ای است و از مجموعه تیمی و کادر فنی خوبی استفاده می کند. هفته گذشته پیکان موفق شد تیم اردکان را در خانه شکست دهد و طبعا برای کسب این نتیجه تلاش و کوشش بسیاری انجام دادند. ما باید برای بازی هفته آینده تمام تلاش خود را بکار گیریم و حواس جمع تر بازی خواهیم کرد. به امید پیروزی می رویم و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره داوری های انجام شده تا پایان هفته ششم نیز گفت: داورهای اول قضاوت خوبی را ارائه می دهند اما باید بر روی داورهای خط بیشتر کار کنیم. در بازی مقابل عقاب سرنوشت بازی به دلیل ضعف داوری تغییر کرد و در جایی که توپ نیم متر در داخل زمین بود رای به اشتباه صادر می شد. در بازی‌هایی که تماشاگران بسیاری دارند حتما باید از داوران مجرب تر استفاده شود تا چنین حواشی ای رخ ندهد. البته ما در تیم خود بر روی اخلاق مداری بسیار کار می کنیم و اعتقاد داریم نباید اخلاق را ببازیم. اما متاسفانه گاهی جو بد مسابقات را داوران رقم می زنند.

ارمشی درباره تاثیر استفاده از ویدئوچک نیز افزود: قطعا استفاده از ویدئوچک به نفع هر دو تیم است و بازیکنان نیز بدون دغدغه بازی می کنند چرا که استرس قضاوت پراشتباه را ندارند. قرار است در بازی مقابل پیکان در خانه والیبال از ویدئوچک ایرانی استفاده کنند اما در شهرستان‌ها برای استفاده از ویدئوچک طبق اعلام فدراسیون باید مبلغی پرداخت شود. پرداخت هزینه برای استفاده از ویدئوچک برای تیم ها دشوار است چرا که با توجه به شرایط کنونی و بحث اعزام تیم ها و همچنین قراردادها مشکلات جدی وجود دارد و این هزینه گزاف است. اگر فدراسیون تدبیری در این زمینه بیندیشد شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد به پخش مستقیم رقابت ها اشاره و خاطرنشان کرد: سئوال من این است که چرا بازی حساس بین دو تیم سایپا و پیکان در تهران پخش مستقیم نداشت؟ این ایراد بسیار بزرگی است که باید رفع شود. پخش مستقیم رقابت ها بسیار می تواند باعث انگیزه طرفداران والیبال شود و جای سئوال دارد که چرا چنین بازی مهم و حساسی پخش تلویزیونی نداشت؟

احد ارمشی در پایان گفت: از مردم و مسئولان شهر و استان تشکر می کنم که همیشه در کنار تیم بوده اند و ما را حمایت کرده اند. از بازیکنانم نیز تشکر می کنم و امیدوارم دربازی هفته آینده نمایش قابل قبولی داشته باشیم و بتوانیم یک والیبال در سطح بالا و تماشاگر پسند را ارئه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید