ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت
گزارش سه ماهه اخیر اسنپ چت نشان می دهد سهم کاربران این شرکت همچنان رو به کاهش است و این موضوع نگرانی هایی را برای مدیران این شرکت ایجاد کرده است.
به گزارش انتخاب، اسنپ چت که همواره به عنوان یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی شناخته می شود، اعلام کرد که هم اکنون ۱۸۶ میلیون کاربر روزانه در برنامه پیامرسانی خود دارد این در حالی است که طی سه ماهه قبلی رقمی حدود ۱۸۸ میلیون کاربرروزانه داشت و این یعنی یک ریزش ۲ میلیون نفری و خطرناک.
در ماه اوت، این شرکت نخستین افت خود را در بخش کاربران فعال روزانه ثبت کرد، درست در همان زمان نیز مدیرعامل اسنپ چت بخش طراحی را در این ریزش متهم کرد. اما به نظر می رسد رقابت اینستاگرام و اسنپ چت در این ریزش کاربران بی تاثیر نیست. برای مثال اینستاگرام قابلیت استوری را مشابه با اسنپ چت در خود جایی داده است.
اسنپ چت یک نگرانی دیگر نیز دارد. درواقع این شرکت عمده درامد خود را از طریق تبلیغات ایجاد می کند و در تلاش است تا نوجوانان بیشتری را در سایت خود جذب کند. جالب است بدانید که این شرکت برای جذب حداکثری مخاطبان حتی عینک نیز می فروشد.
البته همه اخبار صد در صد منفی نیست.خبر خوب بری اسنپ چت این بود که درآمد سه ماهه سوم شرکت فراتر از انتظار بود. این شرکت ۲۹۸ میلیون دلار در فروش داشت، که بالاتر از پیش بینی ۲۸۳.۲۱ میلیون دلاری بود.