تسلا؛ محبوب ترین برند خودروساز در توئیتر
خودروساز آمریکایی تسلا، با بیش از ۳ میلیون دنبالکننده در توئیتر، محبوبترین خودروساز در این شبکهی اجتماعی است و بیشتر از مرسدس بنز، طرفدار دارد.
شکی نیست که برندهای خودروسازی مختلف در کشورهای جهان، طرفداران فراوانی دارند. امروزه، شبکههای اجتماعی نقش مهمی در تبلیغات و ارتباط بین سازنده و مصرفکننده دارند؛ بهعنوان مثال توئیتر، یکی از شبکههای اجتماعی برتر دنیا است که مقامات و افراد مهم از طریق آن، در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر میکنند.
تسلا و مرسدس بنز، دو شرکت خودروسازی مطرح در جنبههای مختلف هستند؛ مرسدس بهعنوان محبوبترین خودروساز لوکس، اما تسلا پرچمدار فناوری خودروهای برقی است. شاید آلمانیها در دنیای واقعی طرفداران فراوانی داشته باشند، اما بهنظر میرسد که هواداران تسلا، در فضای مجازی حضور پررنگتری دارند. با مراجعه به صفحهی این دو شرکت در توئیتر، مشخص است که تسلا دنبالکنندههای بیشتری دارد و به تازگی مرسدس بنز را پشت سر گذاشته است؛ بهطور دقیقتر در هنگام نگارش این مطلب، تسلا ۳ میلیون و ۳۳ هزار و ۵۱۵ دنبالکننده و مرسدس بنز ۳ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۸۶ فالوئر دارد. بهبیانی دیگر، تسلا پرطرفدارترین برند خودروسازی در توئیتر است.
با اینکه توئیتهای حساب مرسدس بنز بسیار بیشتر از تسلا است، اما احتمالاً بهاندازهی توئیتهای جنجالی ایلان ماسک، خبرساز نیستند. مدیرعامل تسلا که روزهای سختی را پشتسر میگذارد،در توئیتر ۲۳ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ دنبالکننده دارد.