دلار به 60 هزار تومان می رسد؟

    کد خبر :1100392

قیمت دلار در بازار آزاد که اواسط هفته گذشته وارد کانال ۶۹ هزار تومان شد امروز به پایین‌ترین رقم در یک هفته اخیر رسید. دلار در ساعاتی از امروز شنبه ۵ آبان، رکورد ۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری قبل را ثبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، از صبح امروز با کاهش قابل توجه قیمت تتر، پیش‌بینی می‌شد که نرخ دلار و سایر ارزها نیز در ایران کاهشی شود که با آغاز بازار ارز این پیش‌بینی درست از آب درآمد و نرخ تمامی ارزها کاهشی شد.

قیمت دلار در ظهر روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ با کاهش دو هزار تومانی نسبت به معاملات پنجشنبه عصر مواجه شد و این بالاترین میزان کاهش یکباره دلار در یک ماه اخیر بود.  با این وجود در بعد از ظهر روز شنبه از میزان کاهش قیمت دلار کاسته شد.

به باور کارشناسان قیمت دلار در روز شنبه از شکست حملات بامدادی رژیم صهیونیستی به نقاطی از ایران و احتمال کاهش تنش‌های منطقه‌ای تأثیر گرفته است و احتمال می‌رود در صورت کاهش بیشتر تنش‌ها روند نزولی قیمت دلار تسریع شود.

طبق گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، در حال حاضر قیمت دلار در بازار آزاد ۶۵ هزار و ۹۰۰ تومان است که روند کاهشی این ارز نسبت به معاملات عصر پنجشنبه هفته گذشته را نشان می‌دهد.

همچنین در لحظه تنظیم این خبر، قیمت یورو ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۱۸ هزار و ۳۷ تومان، قیمت پوند انگلیس ۸۷ هزار و ۷۸۰ تومان، قیمت افغانی افغانستان ۹۹۲ تومان و قیمت دینار عراق ۵۱۴ تومان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید