جدایی سعید دقیقی از شمس آذر قزوین

    کد خبر :1099202
سرمربی تیم شمس آذر قزوین بعد از جلسه با مالکان این باشگاه به صورت توافقی جدا شد.

سعید دقیقی سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران که در ابتدای فصل و بعد از جدایی از ملوان انزلی به‌خاطر شرایط بحرانی شمس آذر و در شرایطی که اکثر نفرات کلیدی این تیم جدا شده بودند حاضر به بازگشت به قزوین شده بود امروز به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد.

این سرمربی که همراه با شمس آذر با رکوردهای فوق‌العاده به عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول رسید و نماینده قزوین را به لیگ برتر آورد، فصل گذشته با وجود بودجه محدود و با بازیکنانی کمتر دیده شده توانست نتایج فوق‌العاده‌ای را به دست بیاورد و در نهایت در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی بایستد؛ هرچند که با تصمیم کمیته انضباطی ۳ امتیاز از شمس آذر کسر شده بود و اگر این اتفاق را لحاظ نکنیم شمس آذر تیم پنجم جدول پارسال محسوب می‌شود.

با این وجود با گذشت ۸ هفته از رقابت‌های لیگ برتر و در شرایطی که نماینده قزوین شرایط مالی مناسبی ندارد و از نظر کادر بازیکنان هم شاهد تقویت زیادی در نقل و انتقالات نبودیم دقیقی برای جدایی از تیمش جلسه‌ای را با مالکان باشگاه برگزار کرد و در نهایت در این خصوص به توافق رسید.

قرارداد سعید دقیقی با شمس آذر قزوین در شرایطی که این تیم با کسب هفت امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، امروز به صورت توافقی فسخ شد و این سرمربی نیمکت تیمش را ترک کرد.

باید دید سعید دقیقی در ادامه دوران مربیگری خود را در کدام تیم ادامه می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید