مسی و رئال مادرید به هم رسیدند

    کد خبر :1099190

لیونل مسی به همراه تیم اینترمیامی جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۵ را کسب کرد و این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر مقابل رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش خبرورزشی، لیونل مسی در طول دوران درخشان خود سه بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده (۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۵) و اکنون فرصت دارد در نسخه جدید این رقابت‌ها که از سال ۲۰۲۵ با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود، شرکت کند.

اینترمیامی روز شنبه با پیروزی ۶-۲ مقابل نیو انگلند رولوشن قهرمان ساپورترزشیلد شد؛ ستاره آرژانتینی در این بازی تنها در عرض ۱۲ دقیقه هت‌تریک کرد. پس از این موفقیت، جانی اینفانتینو رئیس فیفا اعلام کرد که اینترمیامی به جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۵ راه یافته است.

اینترمیامی در این رقابت‌ها در کنار تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، بایرن مونیخ، چلسی و بروسیا دورتموند حضور خواهد داشت. همچنین بازیکنانی مانند مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیس سوارس ممکن است برای آخرین بار مقابل رئال مادرید و اتلتیکو مادرید قرار بگیرند، زیرا این دو تیم نیز در این مسابقات حضور دارند.

بارسلونا به دلیل ناکامی در لیگ قهرمانان فصل گذشته در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت، اما هواداران این تیم همچنان عملکرد بازیکنان سابق خود را در تابستان آینده در ایالات متحده دنبال خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید