طارمی خریدی عالی برای اینتر است

    کد خبر :1098758
طارمی

یان سومر، سنگربان سوئیسی اینتر درباره کیفیت مهدی طارمی صحبت کرد و به انتخاب مسی برای کاندید توپ طلا واکنش جالبی نشان داد.

یان سومر درباره شرایط اینتر برای قهرمانی سری A اظهار داشت: قدرت جمعی و کیفیت بازیکنان به‌صورت فردی و گروهی، کلید قهرمانی فصل گذشته بود. توازن کاملی میان دفاع و حمله وجود داشت و به گونه‌ای از صدرنشینی دفاع می‌کردیم که انگار فرزندان ما در دروازه بودند.

وی با تمجید از سرمربی اینتر گفت: اینزاگی ذهنیت برنده قدرتمندی دارد که همین مسئله، تفاوت را رقم می‌زند. مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همه می‌خواهند ما را شکست دهند. می‌بینیم که یوونتوس و ناپولی چقدر قوی هستند. دربی میلان را باختیم و باید نیم‌نگاهی به تیم میلان داشته باشیم. حالا هم کیفیت بالایی داریم و همیشه به گل می‌رسیم، اما کل تیم باید از لحاظ دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، دروازه‌بان اینتر در مورد مهدی طارمی که در تابستان ۲۰۲۴ به نراتزوری پیوست و تاکنون آمار یک گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده، گفت: طارمی بیشتر یک مهاجم مرکزی و در محوطه جریمه واقعاً زهردار است. این بازیکن فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، اما در هر تمرین تلاش می‌کند به من گل بزند و کیفیت او را هر روز می‌بینم. طارمی خریدی عالی است و قطعاً به او نیاز خواهیم داشت.

سومر درباره اینکه لیونل مسی برنده هشت توپ طلا از لائوتارو مارتینز به‌عنوان بازیکن شایسته دریافت این جایزه در سال ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد: کاملاً موافق مسی هستم. لائوتارو را ۱.۵ سال پیش برای اولین بار ملاقات کردم و همان زمان متوجه شدم شخصیت بزرگی دارد. مارتینز شایسته توپ طلاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید