شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

    کد خبر :1098673
شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

ردیاب‌های تناسب اندام عمدتاً به شکل ابزارهای پوشیدنی شبیه به ساعت مچی در دسترس هستند، اما «حلقه‌های هوشمند» از جمله محصولات Oura، Ultrahuman و Samsung به طور فزاینده‌ای محبوبیت پیدا می‌کنند.

بازتاب– برخلاف ساعت‌های هوشمند که دارای بند قابل تنظیم هستند، حلقه‌های هوشمند باید در سایز خاص و متناسب با کاربر خریداری شوند. با این حال، سایز حلقه افراد ممکن است در طول زمان به دلایل مختلف تغییر کند، که می‌تواند حلقه هوشمند موجود او را غیرقابل استفاده کند. طبق جزئیات یک سند ثبت اختراع، شیائومی ممکن است روی راه حلی برای این مشکل کار کند.

بر اساس یک سند ثبت اختراع که توسط 91mobiles در وب سایت اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) مشاهده شده است، شیائومی در حال توسعه یک دستگاه پوشیدنی به شکل حلقه است که ما به 5G، Wi-Fi، NFC، و اتصال فوق العاده باند نیز مجهز شده است. به عنوان مجموعه‌ای از سنسورها، پنل لمسی، پردازنده و اجزای صوتی. این نشان می‌دهد که این یک حلقه هوشمند است که می‌تواند برای ردیابی سلامت استفاده شود.

شیائومی بزودی حلقه هوشمند معرفی می کند

برخلاف سایر حلقه‌های هوشمند موجود امروز، حلقه‌ای که در پتنت شیائومی توضیح داده شده، دارای قابلیت منحصربه‌فردی است که به آن اجازه می‌دهد تا به طور خودکار اندازه خود را متناسب با انگشت کاربر تنظیم کند. برای اینکه ابزار پوشیدنی بتواند سایز خود را تغییر دهد، این سند استفاده از دو جزء حلقه داخلی و حلقه خارجی را مورد بحث قرار می‌دهد. در حالی که حلقه بیرونی می‌تواند شبیه یک حلقه هوشمند معمولی باشد، سند بیان می‌کند که حلقه داخلی از یک ماده الاستیک ساخته شده که در ارتباط با مکانیسم‌های فنر کار می‌کند. بخشی از حلقه داخلی از حلقه درونی بیرون زده و به آن اجازه می‌دهد تا اندازه خود را “تنظیم” کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا چنین حلقه هوشمندی از شیائومی می‌تواند در یک گزینه تک سایز تولید شود که با هر سایز حلقه تنظیم شود یا اینکه برای دستیابی به تنظیم خودکار سایز به چند گزینه اندازه مختلف نیاز است. به گفته این نشریه، پتنت همچنین استفاده از حلقه را برای ویژگی‌های اضافی مانند کنترل دستگاه‎‌‌‌های متصل توصیف می‌کند. علی‌رغم مزایای آشکار دستگاه پوشیدنی که در پتنت شیائومی توضیح داده شده، شایان ذکر است که هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت در نهایت یک حلقه هوشمند بر اساس فناوری توصیف شده در سند معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید