فوت 2 دانش آموز در حادثه تلخ تصادف کامیون

    کد خبر :1098131
فوت دانش آموز تصادف کامیون

یک دستگاه کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی کرج به علت نقص فنی در ترمز به شدت با یک دستگاه تاکسی پراید تصادف کرد.

سرهنگ ‌حمد‌اله رحمتی‌پور‌ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پیش از ظهر امروز یک عدد کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی کرج به علت نقص فنی در ترمز به شدت با یک دستگاه تاکسی پراید تصادف می‌کند.

وی افزود: در این حادثه تلخ متاسفانه از 4 سرنشین این تاکسی که همگی دانش‌آموز بودند 2 نفر آنها در دم جان خود را از دست داده و 2 نفر دیگر به همراه راننده تاکسی بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: یک راننده وانت مزدا که در حاشیه خیابان حضور داشت به صورت سطحی مصدوم شده است.

رحمتی‌پور در پایان با بیان اینکه بررسی جزئیات بیشتر این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است از رانندگان خواست:از ایمن بودن وسیله نقلیه خود و بازدید دوره ای از آن اطمینان حاصل کرده و در صورت وجود مشکل و نقص در اولین فرصت اقدام به رفع آن کند.

جزئیات برخورد تریلر با سرویس مدرسه در کرج

‌محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز بیان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125، از واژگونی یک دستگاه خودروی کمپرسی در بلوار موذن، ابتدای بلوار انرژی اتمی مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه های 122،103،102 به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی کمپرسی بر اثر انحراف منجر به واژگونی بر روی یک دستگاه خودرو پراید و مزدا شد، افزود: این حادثه منجر به فوت سه نفر از سرنشینان خودروی پراید و مصدومیت دونفر دیگر از سرنشینان خودرو مذکور و همچنین مصدومیت یک نفر از سرنشین خودرو مزدا شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات، افراد خارج و تحویل عوامل انتظامی،اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید