با این سه اپلیکیشن به صورت غیرحضوری در بانک حساب باز کنید!

    کد خبر :1097803

زمانی برای باز کردن حساب در بانک دلخواهتان باید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های آن مراجعه می‌کردید تا بعد از تلاش زیاد، معطلی در صف‌های طولانی و کاغذبازی‌های فراوان در نهایت موفق به انجام این کار شوید. اما خدمات بانکی هم از اثر تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی و بخش‌های مختلف زندگی دور نماندند و موسسه‌های مالی به منظور رفاه حال مشتریان امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین را هم در اختیار آن‌ها قرار دادند. از بین گزینه‌های مختلفی که برای انجام این کار وجود دارند، همراه بانک مهر ایران ایفون، پارسیان من ios و به سبب امکانات بی‌شمار از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند و امکان دانلود آن‌ها از طریق برترین اپ استور ایرانی یعنی سیبچه وجود دارد.

نصب همراه بانک مهر ایران؛ دسترسی به خدماتی بی‌پایان

همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب از خدمات ممتاز این موسسه است که به مشتریان اجازه می‌دهد در هر لحظه و هرجا نیازهای گوناگون و امور بانکی خود را در سریع‌ترین حالت ممکن و به راحتی هرچه تمام‌تر برطرف کنند. در حقیقت امکانات متعددی که با نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios تحت وب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، افراد زیادی را به افتتاح حساب در این بانک و پیگیری امور پرداخت و مواردی از این قبیل سوق می‌دهد.

مزایای دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم

دانلود رایگان همراه بانک مهر ایران برای ایفون از طریق معتبرترین مارکت ایرانی عرضه‌کننده‌ی اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل ios مزایا و امکانات متعدد زیر را در اختیار شما قرار خواهد داد:

♦ مشاهده‌ی سوابق آخرین تراکنش‌های انجام شده؛

♦ انتقال وجه به صورت شناسه‌دار یا پایا؛

♦ مدیریت و پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی؛

♦ مشاهده‌ی میزان موجودی کارت و کلیه‌ی حساب‌های موجود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛

♦ دسترسی به نقشه شعب و نزدیک‌ترین دستگاه‌های خودپرداز بانک؛

♦ قابلیت درخواست وام به صورت آنلاین؛

♦ امکان دریافت رمز دوم بدون نیاز به مراجعه به خودپرداز و موارد متعدد دیگر؛

روش افتتاح حساب بانک مهر ایران برای ایفون

به منظور افتتاح حساب غیرحضوری در بانک مهر ایران باید در قدم اول به سراغ نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios از طریق سیبچه بروید و پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید:

♦ پس از راه‌اندازی همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب وارد برنامه شوید و کد ملی و شماره تلفن خود را در بخش‌های مربوطه وارد و بر روی گزینه‌ی «تایید و ادامه» کلیک کنید.

♦ پس از دادن دسترسی‌های لازم پیامک حاوی کد ۵ رقمی توسط سامانه بانک برای شما ارسال خواهد شد که با نوشتن آن در بخش مربوطه به مرحله‌ی بعد هدایت می‌شوید.

♦ پس از تعیین رمز همراه بانک مهر ایران برای ایفون رایگان «ثبت رمز» را انتخاب کنید.

♦ در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی افتتاح حساب به شما نمایش داده و با دنبال کردن تمامی مراحل آن به ترتیب این فرآیند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بستری امن برای خدمات بانکی با دانلود همراه بانک پارسیان ایفون

بانک پارسیان یکی از موسسه‌های مالی خوش‌نام کشور است که خدمات مالی گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به منظور سهولت دسترسی آن‌ها به این خدمات از برنامه بانک پارسیان برای آیفون رونمایی کرده است. تمام مشتریان این بانک با نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون به انواعی از خدمات کاربردی به صورت آنلاین و غیرحضوری دست پیدا می‌کنند و امنیت اطلاعات آن‌ها نیز با روش‌های گوناگونی نظیر ثبت اثر‌انگشت و تشخیص چهره ضمانت می‌شود.

مشخصات و امکانات کاربردی اینترنت بانک پارسیان آیفون

پس از دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون که از طریق سیبچه ظرف چند دقیقه انجام می‌شود، می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های کاربردی این برنامه که به شرح زیر هستند، استفاده کنید:

♦ دسترسی به جزئیات مربوط به صورتحساب و گردش مالی؛

♦ مدیریت چک‌های صیادی (صدور، انتقال و استعلام)؛

♦ کمک به خیریه‌های مختلف در سطح کشور؛

♦ مدیریت کارآمد مخاطبان؛

♦ حواله بین بانکی به شبا تمامی بانک‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان در روز؛

♦ پرداخت انواع قبوض خدماتی آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه؛

♦ تمدید سرویس پیامک از بخش تنظیمات؛

♦ دریافت رمز پویا به صورت آفلاین و امکانات بی‌شمار دیگر؛

راهنمای افتتاح حساب آنلاین در همراه بانک پارسیان برای آیفون

پس از طی کردن مراحل مربوط به دانلود و راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios به منظور افتتاح حساب غیرحضوری باید این برنامه را اجرا و مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

♦ شماره موبایل خود را در بخش مربوطه وارد کنید و منتظر ارسال کد فعالسازی بمانید.

♦ در صفحه‌ی جدید بر روی مشتری جدید کلیک و کد ملی خود را وارد کنید.

♦ مدارک لازم برای ثبت‌نام از قبیل کارت ملی هوشمند، شناسنامه و تصویر امضای خود را بر روی یک کاغذ سفید حاضر کنید.

♦ مشخصات فردی خود را وارد و در مراحل بعدی هم مدارک خواسته شده را اسکن کنید.

♦ پس از ضبط و ارسال ویدیوی احراز هویت می‌توانید نوع کارت بانکی را انتخاب و مراحل افتتاح حساب را با موفقیت به پایان برسانید.

سیبچه؛ مرجع تخصصی دسترسی به اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل ios

سیبچه پلتفرمی معتبر و خوش‌نام است که امکان دسترسی به انواع اپلیکیشن‌های بانکی از قبیل همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب و همراه بانک مهر ایران برای ایفون رایگان را فراهم می‌کند و با مطالب آموزنده در وبلاگ خود از قبیل حذف دستگاه های متصل به اپل آیدی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایر مزایای این اپلیکیشن شامل موارد زیر هستند:

♦ امکان دسترسی سریع و آسان به انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ایرانی؛

♦ دانلود در بستری کاملاً امن؛

♦ رابط کاربری عالی با طراحی منحصر‌به‌فرد؛

♦ ارائه‌ی جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ها؛

♦ تیم پشتیبانی قدرتمند؛

برای دسترسی به اپلیکیشن‌های مورد‌نظر خود کافی است نام آن‌ها را در بخش جستجو این پلتفرم وارد و از بین نتایج نمایش‌داده شده گزینه‌ی دلخواهتان را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی آیکون برنامه با انتخاب دکمه‌ی آبی رنگ دانلود در بالای صفحه می‌توان اپلیکیشن‌ را به سرعت نصب کرد و از امکانات گوناگون آن‌ لذت برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید