اولین تصویر واقعی شیائومی 15 پرو منتشر شد

    کد خبر :1097634
اولین تصویر واقعی شیائومی 15 پرو منتشر شد

شیائومی در نظر دارد بزودی سری گوشی شیائومی 15 خود را در قالب پرچمداران نسل جدید رونمایی و عرضه کند.

بازتاب– به تازگی تصاویر واقعی شیائومی 15 پرو در دستان مدیرعامل این برند دیده شد. گوشی که بسیار شبیه به نسل قبل بوده و همان ماژول مربعی را حفظ کرده اما تغییرات محسوسی هم وجود دارد. افشا گوشی را در دستان معاون شیائومی وانگ شیائویان نشان می‌دهد. دارای یک ماژول دوربین است که فلاش در خارج از آن قرار دارد. اکنون، می‌دانیم که این می‌تواند شیائومی 15 پرو باشد، زیرا رندرهای گوشی نیز طراحی مشابهی در عقب گوشی را نشان می‌دهند.

این گوشی در رنگ مشکی آشکار شده اما انتظار می‌رود در انواع سفید و نقره‌ای نیز عرضه شود. خود ماژول دوربین ممکن است در حال ارتقاء باشد و شایعات به متریال سرامیکی اشاره می‌کنند که یک انحراف دیگر از شایعات قبلی است.

اولین تصویر واقعی شیائومی 15 پرو منتشر شد

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود شیائومی 15 پرو دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی بزرگ با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. قدرت می‌تواند از طریق چیپست آینده اسنپدراگون 8 الیت به دست آید که احتمالاً با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی خیره کننده همراه است. از نظر دوربین، انتظار داریم یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/2.5، همراه با یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 50 مگاپیکسلی تله فوتو با فاصله کانونی معادل 120 میلی‌متر و بزرگ‌نمایی بدون تلفات 5 برابری داشته باشد.

شایعه شده است که Stamina از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند که توسط شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می‌شود. در حالی که این همه گمانه زنی مبتنی بر افشای اطلاعات است، شایعات همچنین نشان می‌دهد که شیائومی ممکن است منتظر رونمایی رسمی کوالکام از اسنپدراگون 8 الیت باشد و قبل از اینکه پرده‌ای را از سری شیائومی 15 باز کند.

این احتمالاً در ابتدا فقط در چین عرضه می‌شود و انتظار داریم تا پایان سال عرضه جهانی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید