دعوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی

  • سیاسی
  • جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶
    کد خبر :109206

ستاد امر به معروف و نهی از منکر از عموم مردم تهران دعوت کرد، در اعتراض به یاوه گویی هایی بی شرمانه و وقیحانه رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، در راهپیمایی ضدآمریکایی امروز که پس از اقامه نماز جمعه برگزار می شود، شرکت کنند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اطلاعیه خود آورده است: با توجه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پرور تهران برای برگزاری راهپیمایی ضدآمریکایی پس از اقامه نماز جمعه از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب، بنابراین با هدف یکپارچگی و هماهنگی با برنامه اعلامی از سوی این شورا، برنامه تجمع سراسری گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر نیز روز جمعه همگام با امت حزب الله و شهید پرور، پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سایر برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در بخش پایانی این تجمع، از جمله تلاوت قرآن کریم، ذکر مصیبت و مداحی به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شعارگویی و قرائت قطعنامه پایانی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر از عموم مردم شریف و شهید پرور تهران برای حضوری حماسی در این تجمع در راستای ترویج فریضه اساسی امربه معروف و نهی از منکر دعوت کرده است.
به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی ضد آمریکایی که امروز پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود، شرکت کنند.
این شورا با اشاره به اهانت رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، این سخنان را گستاخانه، ابلهانه و سخیف توصیف کرد و از مردم خواست تا با حضور پرشور در این آیین، یگپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهند.
هفته آغازین ماه محرم الحرام به مناسبت شروع قیام سیدالشهداء(ع) برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید