بررسی اینفینیتی QX80 مدل 2025

    کد خبر :1075927

خودرو شاسی بلند غول پیکر اینفینیتی QX80 یک SUV تمام عیار لوکس است که نه تنها از طراحی چشم نواز برخوردار بوده، بلکه در متریال داخلی نیز حرف بسیاری برای گفتن دارد

بازتاب-این شاسی بلند که در ابتدا QX56 نام داشت، نخستین بار 20 سال پیش راهی بازار شد و تاکنون چند چهره تغییر داده است. تاریخ به ما می‌آموزد که اصلاحات آینده این خودرو چندان بسیار نیست تا به آن اشاره کرد. اینفینیتی QX80 در بخش خودروهای سودآور و پررقیب فعال است، فضایی که شامل مدل‌های برجسته و بزرگی چون لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید می‌شود. بهینه سازی اساسی برای مدل امسال اینفینیتی شامل یک موتور جدید، یک طراحی جدید و یک فضای داخلی بروز شده می شود که می‌تواند نظر هر فردی را جلب سازد.

یکی از دلایل استفاده بهترین متریال، محبوبیت بالا این خودرو شاسی بلند است. مشتریان در این بخش به دنبال وسیله نقلیه ای هستند که تجربه سواری لذت بخشی ارائه دهد و بهترین فناوری را دارا باشد. اینفینیتی تخمین می‌زند که پایگاه مشتریانش برای QX80 شامل خانواده‌های کم جمعیت شده و این احتمالاً درست است، اما ما احساس می‌کنیم که می‌تواند نقش حمایتی برای پیکاپ‌های بزرگ در برخی از  پارکینگ‌های خانوادگی داشته باشد.

شاسی بلند توانمند اینفینیتی

بررسی اینفینیتی QX80 مدل 2025

برای این مدل سال، اینفینیتی موتور 5.6 لیتری V8 را به نفع چیزی بسیار مدرن تر کنار گذاشته است. زیر کاپوت یک موتور 3.5 لیتری دو توربوشارژ V6 با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 516 پوند فوت قرار دارد که در کنار گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک قرار می‌گیرد. این ارقام بیشتر از قدرت عملکرد یک پیشرانه V8 هستند. اینفینیتی می‌گوید که موتور پیشرانه تکامل یافته از موتور موجود در GT-R و Q50 Red Sport است، بنابراین با یک پیشرانه پرتوان رو به رو هستیم.

اینفینیتی QX80 2025 از جلو تا عقب 5364 میلی‌متر (211.2 اینچ) طول دارد و در کنار مدل هایی مانند کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور قد اعلم کرده است. عرض 2116 میلی‌متر (83.3 اینچ) با آینه‌های تا شده یا با آینه باز شده 2350 میلی‌متر (92.5 اینچ) است که می تواند ایده آل باشد.

ارتفاع کل خودرو با سیستم تعلیق جدید حداکثر در 1979 میلی متر (77.9 اینچ) قرار می گیرد. فاصله از زمین حداقل 244 میلی‌متر (9.6 اینچ) است، اما در حالت‌های رانندگی خاص می‌توان آن را تا 10 اینچ تغییر سایز داد. این بر برخی دیگر از رقبا مشابه که قد بلندی دارند برتری دارد. مهندسان اینفینیتی سعی کردند قدرت یدک کشی بالایی به این مدل بدهند.

با کمال تعجب، با وجود وزن فوق العاده و به معنای واقعی کلمه تنها 8 اینچ باریک تر از اتوبوس شهری که آینه‌های کناری بزرگ دارند، QX80 در جاده های باز بسیار کوچک‌تر از خودروهای رقیب است. یک سیستم تعلیق بادی الکترونیکی در هر تریم استاندارد وجود دارد، همراه با کمک فنرهای تعلیق دیجیتالی پویا که کار بسیار خوبی برای سرپوش گذاشتن روی وزن QX80  است. بدیهی است که هیچ کس آن را با یک GT-R اشتباه نمی‌گیرد، بنابراین با مدلی برجسته رو به رو هستیم.

بررسی اینفینیتی QX80 مدل 2025

کابینی مجلل و چشم نواز

این محصول اینفینیتی یک شاسی بلند سه ردیف صندلی با متریال بسیار پریمیومی و لوکس است. از چرم ناپا گرفته تا چندین نمایشگر لمسی و بزرگ که برای سیستم سرگرمی و کلاستر خودرو تدارک دیده شد. اینفینیتی سعی کرده کابین داخلی را بسیار مدرن، راحت و لوکس طراحی کند. QX80 به معنای واقعی کلمه یک غول بی شاخ دم است که نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد.

در روی داشبورد شاهد دو نمایشگر 14 اینچی هستیم که یکی برای سیستم سرگرمی و دیگری برای کلاستر تدارک دیده شد. در قسمت زیرین داشبورد یک نمایشگر دیجیتالی برای کنترل سیستم تهویه و سایر تنظیمات در نظر گرفته شد. فرمان دی کات بوده و روی آن کلیدهای تنظیماتی تعبیه شد. لوگو بزرگ اینفینیتی هم روی فرمان درج شد. سبک طراحی داخلی بسیار مدرن در نظر گرفته شد.

سه ردیف صندلی همگی دارای پورت شارژ  بوده و قابلیت تنظیم کامل صندلی‌ها از جمله قابلیت سردکن و گرمکن تدارک دیده شده تا سرنشینان حس راحتی را بدست آورند. در داخل کابین سیستم صوتی دارای 24 اسپیکر تعبیه شده که با کیفیت صدا استریو تجربه شنیدن موسیقی دلنشینی را رقم می‌زند. متریال و امکانات کابین داخلی QX80 2025 در یک کلمه بی نظیر است.

آیا اینفینیتی QX80 2025 بازده سوخت خوبی دارد؟

بررسی اینفینیتی QX80 مدل 2025

شاسی بلند فول سایز QX80 2025 اینفینیتی هر 100 کیلومتر 13.5 لیتر است. بنابراین چندان نمی‌توان آن را کم مصرف تلقی کرد زیرا از پیشرانه پرحجم و وزن بالایی برخوردار بوده که چنین مصرف سوختی را می‌طلبد.

قیمت این خودرو چقدر است؟

قیمت پایه این مدل 107 هزار دلار است و مدل سنسوری QX80 2025 بیش از 116 هزار دلار قیمت دارد. بهترین مدل با کامل‌ترین امکانات بیش از 127 هزار دلاریست.

نکته پایانی

بررسی اینفینیتی QX80 مدل 2025

این محصول شرکت اینفینیتی یک خودرو تمام عیار است که برای خانواده پرجمعیت ثروتمند تدارک دیده شد. خودرویی که بهترین آپشن‌ها را به مخاطب خود ارائه داده و اگرچه ارزان نیست. متریال باکیفیت، طراحی چشم نواز، قدرت موتور بالا و بسیاری دیگر، همگی در یک خودرو فول سایز شاسی بلند از برند اینفینیتی قرار می‌گیرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید