معرفی وان پلاس 12/ یک پرچمدار از سرزمین اژدها

    کد خبر :1043371
وان پلاس 12

شرکت وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به وان پلاس 12 پرچمدار اشاره کرد که از ویژگی و طراحی قابل توجهی برخوردار است.

بازتاب-گوشی وان پلاس 12 یک محصول تازه وارد بوده که از طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجه برخوردار است. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قلب تپنده آن بوده و از متریال باکیفیتی هم بهره می‌برد.

در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

این گوشی دارای ابعاد 163 در 75 در 9.2 میلیمتر بوده و وزن 220 گرمی دارد. همچنین باید به بدنه شیشه و فلز اشاره کرد که عمدتا در پرچمداران قرار می‌گیرد. این مدل دارای پورت USB-C بوده و جک 3.5 میلیمتری هدفون ندارد. در سوی دیگر حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده و طراحی شیک هم شامل آن شد.

نمایشگر 

وان پلاس 12 دارای نمایشگر 6.8 اینچی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ بوده و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. شدت روشنایی 4500 نیت بوده و پوشش شیشه محافظه کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس 2 دارد.

سخت افزار

وان پلاس 12

این مدل دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرتمند کوالکام است که با 12 تا 24 گیگ رم و 256 گیگ تا 1 ترابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا همراه می‌شود.

دوربین

دستگاه از حسگر واید 50 مگاپیکسل، حسگر پریسکوپ تله فوتو 64 مگاپیکسل و حسگر اولتراواید 48 مگاپیکسل برخوردار است. همچنین باید به حسگر سلفی 32 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4کی پرداخت. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 8کی هم دارد که در نوع خود کم نظیر است.

باتری

این مدل دارای 5400 میلی آمپرساعتی بوده و سرعت شارژ 100 واتی ارائه می‌دهد.

نکته پایانی

محصول وان پلاس یک پرچمدار بی چون و چرا بوده که بهترین ویژگی‌ها در آن تعبیه شده تا بتواند تجربه کاربری لذت بخش را با پریمیوم‌ترین متریال ارائه دهد. بنابراین می‌توان در کاربری چون مالتی مدیا، گیمینگ و مرور وب بهترین تجربه را کسب کرد. با داشتن طراحی شیک نیز نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید