این گوشی را پورشه طراحی کرد

    کد خبر :1041645

شرکت آنر و پورش دیزاین خبر از همکاری برای توسعه سری ردمجیک 6 دادند که در این بین کمپانی متعلق به پورشه طراحی این مدل‌های جدید را برعهده گرفته است.

بازتاب- آنر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید همراه با بخش طراحی شرکت آلمانی پورشه است. این دو مدل به نام Magic6 Porsche Design و Magic6 Pro Porsche Design هستند که از طراحی منحصربفردی بهره می‌برند.

همانطور که می‌بینید، دستگاه‌ها کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. این تفاوت نه تنها در مورد طراحی، بلکه در مورد خود گوشی‌های هوشمند نیز صدق می‌کند، در درجه اول بخش دوربین آنها با هم فرق دارد و یکی نیست.

پورشه

یادآوری می‌کنیم که سری گوشی رد Magic6 که باید شامل سه مدل باشد، هنوز معرفی نشدند. اما مدل‌های طراحی پورشه که تصاویر آنها لو رفته، جلوه ظاهری جذابی دارند و نظر هر فردی را به خود جلب‌ می‌کنند. انتظار می‌رود در اوایل سال آینده محصولات جدید معرفی شوند.

تااین لحظه اطلاعات کمی در مورد دستگاه‌های آینده آنر منتشر شده و یکی از اطلاعات وجود حسگر دوربین 160 مگاپیکسل تله فوتو خواهد بود. جزئیات محدود بوده و نباید به شایعات اشاره کرد. آنچه مشخص است این است، آنر و پورشه سعی دارند گوشی‌های هیجان انگیزی ارائه دهند که نه تنها در ظاهر، بلکه در سخت افزار هم کم نظیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید