بایدو چین یک مدل هوش مصنوعی پزشکی در سطح صنعتی ارائه کرد

    کد خبر :1022148
بایدو

به دنبال ارائه چت بات هوش مصنوعی Ernie، بایدو چین اکنون از یک مدل زبانی بزرگ دیگر (LLM) با هدف بهبود دیجیتالی‌سازی و هوشمندسازی صنعت مراقبت‌های بهداشتی رونمایی کرده است.

بازتاب-مدل جدید هوش مصنوعی درجه صنعتی، Lingyi نام دارد و در حال حاضر برای استفاده آزمایشی در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی بالادستی و پایین‌دستی در دسترس است. LLM می‌تواند سوابق پزشکی ساختاریافته را از ورودی متن آزاد ایجاد کند و شکایات بیمار، تاریخچه پزشکی و موارد دیگر را بر اساس مکالمات پزشک و بیمار به طور دقیق تجزیه و تحلیل و تولید کند.

این می‌تواند تجزیه همزمان چندین مقاله ادبیات پزشکی چینی و انگلیسی را انجام دهد و پاسخگویی هوشمندانه به پرسش را بر اساس محتوای ادبیات امکان‌پذیر سازد. وقتی نوبت به کمک در تشخیص و درمان می‌رسد، مدل زبانی بزرگ Lingyi درک بلادرنگ وضعیت بیمار را از طریق گفتگوهای چند نوبتی ارائه می‌دهد. این به پزشکان در تشخیص بیماری‌ها و توصیه برنامه‌های درمانی کمک خواهد کرد.

 

بایدو

 

همچنین به عنوان یک “مدیر مراقبت‌های بهداشتی” 24 ساعته برای بیماران عمل می‌کند و قابلیت‌های مختلفی از جمله آموزش‌های حرفه‌ای و پشتیبانی اطلاعات پزشکی و غیره را برای شرکت‌های داروسازی فراهم می‌کند. در حال حاضر، مدل زبانی بزرگ Lingyi در نسخه‌های Lite، پرچم‌دار و سفارشی ارائه می‌شود که هر کدام برای نیازها و سناریوهای کاربردی متفاوت طراحی شده‌اند.

Baidu به شرکای خود اجازه می‌دهد تا از طریق یکپارچه سازی API به مدل بزرگ دسترسی داشته باشند یا آن را به عنوان افزونه در سیستم‌های محصول موجود جاسازی کنند. ITHome گزارش داده که Baidu پیشتر با شرکت‌هایی مانند Gushengtang و Ling Jiashe همکاری کرده و به طور انتخابی برای بیش از 200 موسسه پزشکی از جمله بیمارستان‌های دولتی، شرکت‌های دارویی، پلتفرم‌های بیمارستان اینترنتی و داروخانه‌های زنجیره‌ای باز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید