پرچمدار بعدی سامسونگ طراحی متفاوتی دارد

    کد خبر :1017496
سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در سه‌ماهه اول سال 2024 رونمایی و عرضه خواهد شد. حتی با وجود اینکه چند ماه دیگر تا عرضه آن باقی مانده است، شایعات به طور فعال جزئیاتی را فاش می‌کنند.

بازتاب- آخرین گزارش توسط کاربر Ice Universe توییتر فاش شده که نشان می‌دهد Galaxy S24 Ultra دارای نمایشگر تخت به جای منحنی است. سامسونگ صفحه نمایش لبه خمیده را برای پرچمداران اولترا خود تدارک می‌بیند، اما افشای جدید نشان داده که غول فناوری کره جنوبی ممکن است صفحه‌نمایش تخت را در S24 Ultra تعبیه کند. احتمالا دلایل موجهی وجود دارد.

نخست اینکه یک صفحه‌نمایش تخت می‌تواند تجربه‌ای را برای کاربران S Pen، به‌ویژه در امتداد لبه‌های صفحه نمایش، ارائه دهد. این طراحی یک درخواست طولانی مدت از سوی علاقه‌مندان به قلم S Pen بوده است. علاوه بر این، استفاده از صفحه‌نمایش تخت، امکان استفاده از راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر محافظت از نمایشگر را فراهم می‌کند و نیازهای عملی کاربران را برآورده می‌سازد.

افشاگر همچنین ابعاد S24 Ultra را فاش کرد. با ابعاد 162.3 در79 در 8.6 میلی‌متر، نه تنها عریض‌تر، بلکه کوتاه‌تر و باریک‌تر از S23 Ultra خواهد بود. برای یادآوری، ابعاد مدل قبلی 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی متر است. انتظار داریم در آینده جزئیات بیشتری افشا شود تا اطلاعاتی ارائه دهد. در مورد طراحی، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که دستگاهی بادوام با قاب آلیاژ تیتانیوم خواهد بود. بسته به بازار، انتظار می‌رود که در نسخه‌های چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 عرضه شود. صفحه نمایش آن ممکن است شدت روشنایی 2200 نیت روشنایی را ارائه دهد.

پرچمدار بعدی سامسونگ دیگر منحنی نیست

سامسونگ

 

پیش بینی شده این دوربین با حسگر چهارگانه 200 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 12 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 10 مگاپیکسلی (تله‌فوتو) + 50 مگاپیکسلی (پریسکوپ) و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه شود. احتمالا در سایر مشخصات شامل 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود.  ممکن بوده یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی یا 65 واتی داشته باشد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و سامسونگ در تلاش است سری اس 24 را در سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا رونمایی کند. پیش‌بینی شده که برند کره‌ای ویژگی‌های جذابی برای پرچمدار نسل بعدی خود تدارک بیند. به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه این کمپانی مطرح چیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید