بررسی گوشی Redmi K60 Pro پرتوان

    کد خبر :1014481

شرکت ردمی زیربرند شیائومی بوده که سالها در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت داشته و طی سال‌های گذشته مدل‌های جذابی چون Redmi K60 Pro را معرفی و عرضه کرده است.

بازتاب- گوشی مورد اشاره ردمی کی60 پرو پرچمداری برجسته بوده که ویژگی‌های جذابی در بخش طراحی و سخت افزار دارد. گوشی Redmi K60 Pro مدلی فوق العاده بوده که از بهترین سخت افزار و متریال در طراحی برخوردار است.

در این بخش قصد داریم بیشتر با Redmi K60 Pro آَنا شویم.

 

طراحی و ساخت

 

گوشی Redmi K60 Pro

 

Redmi K60 Pro دارای ابعاد 162 در 75 در 8.6 میلیمتر بوده و وزنی 201 گرمی دارد. این گوشی متریال شیشه و فلز در ساخت آن استفاده شد. این مدل دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، پورت USB-C و برخی دیگر است. بنابراین می‌توان آن را در کاربری به خوبی استفاده کرد و لذت برد.

 

نمایشگر و باتری

این محصول ردمی به نمایشگر اولد 6.6 اینچی با وضوح QHD+ مجهز شده و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. همچنین به پشتیبانی HDR10+، دالبی ویژن و شدت روشنایی 1400 نیت می‌پردازد. بنابراین تجربه کاربری گیمینگ حرفه‌ای می‌توان با آن داشت.

در سوی دیگر باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 120 وات دارد که خارق العاده محسوب می‌شود.

 

سخت افزار و دوربین

این گوشی ردمی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز بوده که در کنار 8 تا 16 گیگ رم و 128 تا 512 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. دستگاه شامل دوربین واید 54 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل و ماکرو 2 مگاپیکسل می‌شود. دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری 8کی را هم دارد. در بخش سلفی دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که توانایی فیلمبرداری 1080 پیکسل هم دارد.

 

گوشی Redmi K60 Pro

 

نتیجه گیری

گوشی ردمی کی 60 پرو یک پرچمدار است که سخت افزاری بسیار قدرتمند و طراحی شیک و جذاب برای آن تدارک دیده شده است. بنابراین علاقمندان به تولید محتوا و گیمینگ می‌توانند تجربه کاربری لذت‌بخش در کنار این مدل داشته باشند. سری ردمی K در حقیقت پرچمداران زیربرند شیائومی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید