بررسی گوشی اچ تی سی Wildfire E2 Play

    کد خبر :1009894
اچ تی سی Wildfire E2 Play

اچ تی سی چند سالی می‌شود که در صنعت گوشی هوشمند فعالیت کمرنگی دارد و بیشتر تمرکز خود را روی محصولات واقعیت مجازی و افزوده گذاشته است.

بازتاب-یکی از محصولات خوش قیمت و اقتصادی اچ تی سی Wildfire E2 Play بوده که طراحی ساده و سخت افزاری کارآمد دارد. دستگاه مشخصات کلیدی بزرگی شامل آن نشده است. در ادامه بیشتر با تازه وارد اچ تی سی آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

Wildfire E2 Play از ابعاد 174 در 78 در 9.3 میلیمتری برخوردار است. وزن آن هم به 210 گرم می‌رسد. در متریال آن از جنس پلاستیک استفاده شده و پریمیومی نیست. بنابراین تجربه کاربری ساده و لذت بخشی می‌توان داشت. گوشی نمایشگر ناچ دارد و حسگر اثرانگشتی هم در عقب آن گنجانده شد.

دستگاه جزیره دوربین مستطیل شکل عمودی با سه حسگر دوربین و فلاش LED دارد. پورت USB-C در قسمت زیرین قرار داشته و جک 3.5 میلیمتری هم روی این مدل یافت می‌شود. بنابراین طراحی دستگاه ساده، متریال اقتصادی و امکانات کافی است.

بنابراین می‌توان تجربه کاربری مطلوبی با این محصول اقتصادی اچ تی سی داشت.

 

نمایشگر و باتری

Wildfire E2 Play از نمایشگر 6.8 اینچی ناچ IPS LCD برخوردار بوده و شدت روشنایی آن 450 نیت است. وضوح تصویر HD+ بوده و با گوشی اقتصادی و کارآمد اچ تی سی رو به رو هستیم. البته نرخ نوسازی پایین بوده و این امر ممکن است روی بحث گیمینگ تاثیر بگذارد و برای کاربری روزانه ایده آل محسوب می‌شود.

در بخش باتری پک 4600 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 10 واتی دارد. این گوشی هوشمند خوش قیمت مشخصات ایده آلی در آن به کار گرفته شده که می‌تواند رضایت بخش باشد.

اچ تی سی Wildfire E2 Play

سخت افزار و دوربین

این گوشی اچ تی سی از پردازنده یونیساک T606 قدرت گرفته که در کنار 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. دستگاه از حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار بوده و با یک مدل میان رده کارآمد رو به رو هستیم.

در بخش دوربین چهار حسگر عقب دستگاه تعبیه شده که باید به حسگر اصلی واید 48 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 5 مگاپیکسل، حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل، حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسل و حسگر سلفی 8 مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین اصلی با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری کرده و دوربین جلو با وضوح 720 پیکسل.

 

نکته پایانی

گوشی Wildfire E2 Play یک محصول اقتصادی از اچ تی سی بوده که می‌تواند برای کاربری روزانه مفید باشد. دستگاه طراحی ساده داشته و با قیمتی مناسب قابل تهیه است. بنابراین می‌توان آن را یک مدل ارزشمند و خوش قیمت به حساب آورد. سیستم عامل گوشی HTC از نوع اندروید 12 بوده و افراد می‌توانند آن را به نسخه جدیدتر هم ارتقا دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید