بهترین گوشی های کوچک سال 2023

    کد خبر :1009492

گوشی‌های هوشمند در مدل‌های مختلفی طراحی و توسعه پیدا می‌کنند تا اقشار بیشتری به تهیه آن بپردازند. هر شرکتی تلفن‌های هوشمند متعددی داشته و یکی از آنها مدل‌های کوچک سایز هستند.

بازتاب-این نوع گوشی‌ها به دلیل ابعاد کوچک خود قابلیت کاربری ساده و آسانی دارند. بخصوص اینکه به سادگی در دست جای گرفته و سنگین هم نیستند. به طور کلی طرفداران گوشی‌های هوشمند کامپکت بسیار است.

در ادامه قصد داریم بهترین گوشی‌‌های کوچک سایز را عنوان کنیم.

 

آیفون 13 مینی

 

گوشی های کوچک

 

اولین مدلی که باید به آن اشاره کنیم، آیفون 13 مینی است. این گوشی به صفحه نمایش 5.4 اینچی 1080در 2340 پیکسل مجهز است و پنل Super Retina XDR OLED دارد. دستگاه به پردازنده A15 بایونیک قدرتمند مجهز شده و در کنار آن باید به 4 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی پرداخت. این تلفن هوشمند با ابعاد 131 در 64 در 7.7 میلیمتر و وزن 141 گرمی، گوشی کوچک سایز و خوش دست محسوب می‌شود که با سخت افزاری قدرتمند و طراحی جذاب می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

 

ایسوس ذنفون 10

 

گوشی های کوچک

 

دیگر گوشی این لیست، ذنفون 10 ایسوس بوده که مدلی کوچک با سخت افزاری پرچمدار است. دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده و شامل 8 تا 16 گیگ رم و 256 تا 512 گیگ حافظه داخلی می‌شود. گوشی هوشمند مورد اشاره با ابعاد 146 در 68 در 9.4 میلیمتر و وزن 172 گرمی، مدلی خوش دست و کوچک محسوب می‌شود که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. دستگاه دارای طراحی جذاب، ابعادی کوچک و سخت افزاری قدرتمند است که باید آن را مدلی برتر به حساب آورد.

 

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

 

گوشی های کوچک

 

گوشی مورد اشاره یک تاشو بوده که طراحی منحصربفردی دارد و ابعاد مناسبی شامل آن شد. دستگاه با قابلیت تا شدن به سادگی در هرجایی قرار می‌گیرد. با سخت افزار قدرتمند نیز عملکرد بالایی از خود می‌تواند نشان دهد. با ابعاد مناسب و کوچک در کنار قدرت سخت افزاری بالا و طراحی شیک، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. بنابراین نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

 

آیفون 14 پرو

گوشی های کوچک

 

دیگر مدلی که باید به آن اشاره کنیم، آیفون 14 پرو  قدرتمند است. یک گوشی با پردازنده پرتوان A16بایونیک در کنار دوربین حرفه‎‌ای و مشخصات کلیدی بزرگ که نظر هر فردی را جلب می‌کند. دستگاه نمایشگر مناسبی داشته و یک مدل تمام عیار است که در کنار طراحی جذاب و سخت افزار قوی، ابعاد مناسبی برای کاربری روزانه دارد. این امر موجب شده تا در کاربری با آن لذت برد و حس بدی بدست نیاورد. آیفون 14 پرو بخشی از گوشی‌های رده بالا 2022 اپل به حساب می‌آید.

 

آیفون SE 2022

 

گوشی های کوچک

 

گوشی آیفون SE 2022 یک مدل اقتصادی از اپل است که طراحی قدیمی اما مشخصات سخت افزاری بزرگ دارد. با ابعاد کوچک نمایشگر تجربه کاربری روزانه لذت بخش است. این تلفن هوشمند یک گزینه برجسته است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. با توجه به طراحی دوست داشتنی، سخت افزار قوی با وجود پردازنده A15بایونیک و دوربین باکیفیت، این مدل می‌تواند رضایت مخاطب را حسابی جلب کند.

 

آیفون 12 مینی

 

گوشی های کوچک

 

این گوشی یک مدل برجسته بوده که در سال 2021 راهی بازار شد. اپل در این مدل از پردازنده A15 بایونیک بهره گرفته تا قدرت بالایی به آن ببخشد. ابعاد مناسب، طراحی شیک، دوربین حرفه‌ای و سیستم عامل بی نقص اپل، از جمله ویژگی‌های جذاب آیفون 12 مینی با ابعاد جذاب و جمع و جور است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید