بررسی موتورولا Edge+ 2023/ یک گوشی خاص

شرکت موتورولا در سال 2014 توسط گوگل به لنوو فروخته شد. این برند در طول سال‌های گذشته گوشی‌های جذاب و قابل قبولی عرضه کرده و یکی از مدل‌های جدید Edge+ 2023 است.

بازتاب-گوشی Edge+ 2023 موتورولا یک پرچمدار جذاب در طراحی و مشخصات بوده که ویژگی‌های بزرگ در آن گنجانده شد. تلفن هوشمندی که از متریال باکیفیت و سخت افزار قدرتمند برخوردار است. در ادامه با Edge+ موتورولا بیشتر آشنا خواهیم شد. اگر از طرفداران برند موتورولا هستید، قطعا کسب اطلاعاتی درباره Edge+ 2023 می‌تواند برای شما کارآمد و مفید باشد.

طراحی و ساخت

 

 موتورولا Edge+ 2023

 

موتورولا Edge+ 2023 دارای فریم آلومینیومی و بدنه عقب و جلو شیشه‌ای است. استاندارد ضدآب IP68 داشته و از طراحی چشم نوازی بهره می‌برد. دستگاه دارای نمایشگر منحنی با حفره‌ دوربین در وسط صفحه نمایش بوده و عقب آن جزیره دوربین مربعی با سه حسگر دوربین و فلاش LED قرار گرفت. گوشی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داشته و ابعاد آن 161 در 74 در 8.6 میلیمتر است.

دستگاه وزن آن به 203 گرم رسیده و با متریال باکیفیت و طراحی شیک نظر هر فردی را جلب می‌کند. بنابراین در بخش طراحی و ساخت با گزینه‌ای سطح بالا از موتورولا رو به رو هستیم.

نمایشگر

گوشی Edge+ 2023 دارای صفحه نمایش اولد 165 هرتز با شدت روشنایی 1300 نیت است. دستگاه نمایشگر 6.6 اینچی با وضوح FHD+ هم شامل آن شد. بنابراین با وضوح خیره کننده و نرخ نوسازی سریع، تجربه کاربری لذت بخش می‌توان داشت.

پوشش شیشه این گوشی گوریلاگلس ویکتوس بوده که نشان دهنده دوام بالا دربرابر آسیب است. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز حداقل بوده و این امر موجب شده تا طراحی چشم نواز در بخش نمایشگر شاهد باشیم.

بنابراین باید گفت موتورولا Edge+ 2023 یک مدل سطح بالا در قسمت صفحه نمایش به حساب می‌آید.

سخت افزار و باتری

یکی از بخش‌های مهم در هر گوشی، سخت افزار و باتری آن است. خوشبختانه موتورولا در Edge+ 2023 پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 را با تراشه گرافیکی آدرنو 740 به کار گرفت. این پردازنده با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی UFS 4.0 سریع ارائه می‌شود. با چنین پیکربندی می‌توان تجربه گیمینگ و مالتی تسکینگ فوق العاده را انتظار داشت.

در قسمت باتری پک 5100 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 68 واتی تعبیه شد. دستگاه شارژ بی سیم و بی سیم معکوس هم دارد. با ظرفیت باتری بالا می‌تواند عملکرد پایداری را شاهد بود.

 

موتورولا Edge+ 2023

 

دوربین و نرم افزار

موتورولا Edge+ 2023 یک پرچمدار است و بدیهی بوده که حسگر دوربین حرفه‌ای و سطح بالایی را شاهد باشیم. از این رو موتورولا سه حسگر در عقب آن تعبیه کرده که می‌توان به حسگر دوربین واید 50 مگاپیکسل، حسگر تله فوتو 12 مگاپیکسل و اولتراواید 50 مگاپیکسل پرداخت. هر یک ویژگی خاص خود را داشته و در تصویربرداری باکیفیت نقش بسزایی دارند.

البته باید به قابلیت فیلمبرداری 4کی این مدل هم اشاره کرد. دوربین سلفی 60 مگاپیکسل بوده و آن هم قادر است با وضوح 4کی فیلمبرداری کند. دوربین عقب و جلو هر دو توانایی تصویربرداری HDR دارند.

در بخش نرم افزاری باید به سیستم عامل اندروید 13 خالص اشاره کرد که در کنار سخت افزار و ویژگی‌های بزرگ این مدل، تجربه لذت بخش را رقم خواهد زد.

 

نکته آخر

گوشی موتورولا Edge+ 2023 همانطور که عنوان شد، یک پرچمدار است و به خوبی می‌تواند انتظارات را برآورده سازد. از نمایشگر پروضوح و سریع گرفته تا سخت افزاری قوی. بنابراین با داشتن چنین تلفن هوشمند رده بالا، نباید هیچ نقصی را شاهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید